بازدید 1787

مجوز فعالیت شهرک صنعتی بابل صادر شد

کد خبر: ۵۲۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 01 September 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صدور مجوز شهرک صنعتی بابل خبرداد و گفت: تلاش می کنیم تا منطقه آزاد تجاری بابل هم راه اندازی شود تا شاهد توسعه بیشتر اقتصادی در این خطه از شمال کشور باشیم.

علی اکبر ناصری درگفت و‌گو باخبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه برای جذب هرچه بهتر سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور اقدامات موثری در داخل صورت گرفته است، گفت: جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای تقویت هرچه بهتر اقتصادی کشور از مواردی مهمی است که مورد توجه دولت و مجلس است. امیدوارم با توجه به اینکه توافق هسته ای شکل گرفته، بتوانیم توجه بیشتری دراین زمینه انجام دهیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به منظور تقویت هرچه بیشتر سرمایه های ایرانیان خارج از کشور،شهرک صنعتی بابل با گرفتن مجوز فعالیتش از وزارت صنعت،معدن و تجارت نخستین گام را در جذب هرچه بیشتر صنایع دانش بنیان برداشته است.

وی افزود: شهرک صنعتی و دانش بنیان بابل در مساحت 80 هکتاری حمایت خود را از صنایع مختلف داخل و خارج برای سرمایه گذاری اعلام می کند و امیدواریم با اجرای آئین نامه های مشوق صنعتی شاهد توسعه هر چه بیشتر اقتصاد کشور باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم درادامه تصریح کرد: تلاش ما براین است تا منطقه آزاد تجاری بابل هم راه اندازی شود تا شاهد توسعه بیشتر اقتصادی در این خطه از شمال کشور باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل