بازدید 1710

مجریان برگزاری انتخابات شائبه مهندسی انتخابات ایجاد نکنند

کد خبر: ۵۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 01 September 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: مجریان،ناظران و افرادی که سلامت انتخابات را تضمین می کنند از هر گونه اظهار نظری که شائبه مهندسی انتخابات به نفع جناح و گروهی و فردی را به وجود می آورد پرهیز کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات وزیر کشور مبنی بر اینکه روحانی قرار است 8 سال رییس جمهور باشد گفت: به نفع کشور و نظام است که در مدیریت به خصوص مدیران کارآمدی که مورد اقبال عمومی قرار دارند ثبات داشته باشیم .

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: تمام دولت ها به جز دولت شهید رجایی که منافقین فرصت ندادند 8 ساله بوده اند و این باعث می شود بتوانند برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

به گفته جعفرزاده ایمن آبادی اینکه دولتی در اواسط راه اعلام کند چند سال دیگر خواهد بود نشان دهنده این است که برنامه ریزی لازم را برای ادامه راه دارد و خسته نشده است اما نکته ای که باید در اینجا بر آن تاکید شود این است که عنوان شدن اینگونه مسایل از جانب مجری برگزاری انتخابات امکان دارد شائبه مهندسی انتخابات را در اذهان  تداعی کند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: دولت مجری و برگزار کننده انتخابات است و در قانون اساسی شورای نگهبان نیز ناظر بر انتخابات،بنابراین بهتر است مجریان،ناظران و افرادی که سلامت انتخابات را تضمین می کنند از هر گونه اظهار نظری که شائبه مهندسی انتخابات به نفع جناح و گروهی و فردی را به وجود می آورد پرهیز کنند.

این نماینده مجلس معتقد است: اینگونه اظهارات می تواند سلامت وزارت کشور را که تا کنون کارنامه بسیار  خوبی داشته است زیر سوال ببرد بنابراین توصیه می کنم از این ادبیات پرهیز شود.

وی ادامه داد: وزیر کشور وزیر دولت و رییس ستاد برگزاری انتخابات است و نماینده مردم در حفظ  صیانت از آرا، اینگونه اظهارنظری که به نفع یک جریان و یا بیان علایق شخصی باشد ممکن است سلامت انتخابات را دچار شائبه می کند.    

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل