بازدید 17207
۸

برخورد اتوبوس تندرو با عابر پیاده در تهران

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از تصادف اتوبوس تندرو (بی آر تی) با یک عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد و گفت: حال عمومی فرد مصدوم(جوان 20 ساله) وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۵۲۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 01 September 2015
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از تصادف اتوبوس تندرو (بی آر تی) با یک عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد و گفت: حال عمومی فرد مصدوم(جوان 20 ساله) وخیم گزارش شده است.

حسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 9 و 22 دقیقه صبح امروز گزارش برخورد یک دستگاه اتوبوس تندرو با یک عابر پیاده در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران حوالی ایستگاه ملاصدرا (در مسیر ویژه اتوبوس)به مرکز اورژانس تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه یک اکیپ امدادی و درمانی به همراه آمبولانس در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند افزود: دراین حادثه یک دستگاه اتوبوس تندرو (بی آر تی) با عابر پیاده که جوان 20 ساله ای است در مسیر ویژه تردد اتوبوس های بی آر تی برخورد کرده است.

عباسی با بیان اینکه فرد مصدوم از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدید شده خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی این جوان مصدوم را به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) منتقل کردند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
در اتوبان چمران بالاخص حدفاصل پل مدیریت تا پل همت عبور عابران پیاده در هر ساعت شبانه روز بیداد میکند . متاسفانه اکثرا هم معتاد یا کارتون خواب هستند و من همیشه از اینکه با اینها تصادف کنم واهمه دارم .
خاله من هم با همین اتوبوسها مرحوم شد ، راننده های بی ار تی فکر میکنند لوکوموتیورانند و هیچکس هم در مسیر ریل آنها نیست واقعا تبدیل به بلای شهری شدند .
اونجا پر از معتاد است که مدام از بین چمنهای بلوار عبور می کننذ امیدوارم از اونها باشه
وسط بزرگراه کنار میانه وسط، عابر پیاده تو خط اتوبوس چیکار میکرده؟ الان لابد راننده بینوا و شهرداری هم مقصر هستند؟
متأسفانه اغلب رانندگان اتوبوسهای بی آر تی با توجه به اینکه دارای مسیر اختصاصی و بدون ترافیک هستند، با سرعت غیر مجاز و غیر قابل کنترل رانندگی می کنند و تکرار چنین حوادث غم انگیزی، به هیچ عنوان دور از انتظار نیست. لازم به ذکر است محل کار اینجانب در حوالی میدان ونک بوده و در حین عبور از خیابان ولیعصر همه روزه با اتوبوسهای بی آر تی که با سرعت بالا بویژه از مسیر شمال به جنوب در حال حرکت هستند مواجه شده ام به نحوی که هر لحظه امکان وقوع تصادف با عابرین عبوری را از نزدیک شاهد بوده ام. لازم به ذکر است در حوالی میدان ونک هیچگونه پل هوایی جهت عبور عابرین نیز در نظر گرفته نشده است. از مسئولین تقاضامندم تا پیش از تکرار چنین حوادث ناگواری، به فکر چاره و راهکارهای اصولی باشند، با تشکر.
من تعجب میکنم بجای ابراز تاسف بعضی دوستان هی میگن اونجا معتاد محل معتادهاست . حالا گیریم معتاد باشه باید اتوبوس اون بنده خدارو له کنه.
با سلام ضمن اظهار تاسف از بروز چنین حادثه تلخی
اما متاسفانه در بیشتر مسیرهای عبوری عابرین بدون توجه به خطرات به جای استفاده از پل عابر یا خط عابر از هر جایی که دوست دارند عبور می کنند مثلا میدان تجریش دارای پل میباشد از دو نقطه اما عابرین زیادی از وسط میدان عبور وبار ترافیکی ایجاد می کنند
عابران پیاده باید از مکان های خط کشی شده است که مخصوص عابر پیاده است تردد کنند . در بزرگراه های کردستان ، نیایش ، چمران تعداد زیادی افراد پراکنده هستند که با ورود ناگهانی به بزرگراه ، راننده بدبخت را غافلگیر می کنند . ناگفته نماند که این افراد بعضاً با تصادف های عمدی و ساختگی از رانندگان اخاذی می کنند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها