بازدید 14202

بارش در ۱۰ استان کشور شدت می‌گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا استان تهران شاهد وزش شدید باد به همراه گرد و خاک خواهد بود،‌ گفت: امروز بارش باران در ۱۰ استان کشور شدت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 01 September 2015
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا استان تهران شاهد وزش شدید باد به همراه گرد و خاک خواهد بود،‌ گفت: امروز بارش باران در ۱۰ استان کشور شدت می‌گیرد.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت:‌ امروز برای استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، سواحل شمالی، مرکز، پاره‌ای از مناطق جنوب غرب و استان‌های واقع در البرز مرکزی و پاره‌ای از مناطق شرق و شمال شرق ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، اردبیل و گیلان، مازندران، گلستان و مناطق شمالی استان‌های سمنان و خراسان شمالی خواهد بود.

وی افزود: طی 3 روز آینده برای شرق کشور وزش باد و در پاره‌ای نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: همچنین امروز و فردا در استان‌های سمنان، اصفهان، قم و تهران وزش باد شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. با تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق، امروز برای استان‌های واقع در نوار غربی کشور نیز پدیده گردوخاک و کاهش دید افقی رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان امروز تهران نیمه ابری تا ابری است و در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. همچنین وزش شدید باد به همراه گردوخاک طی امروز در تهران ادامه دارد و این پدیده از سمت غرب تهران آغاز می‌شود.

وی گفت: امروز شهرکرد با دمای 7 درجه سانتی‌گراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار