بازدید 38870
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

جزیره ایرانی، منتخب نشنال جئوگرافیک

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 01 September 2015
جزیره ایرانی؛ منتخب نشنال جئوگرافیک هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

جزیره ایرانی؛ منتخب نشنال جئوگرافیک



عکس برگزیده را اینجا ببینید


شلخته‌نویس‌ها: اینطوری راحتیم، اینطوری می نویسیم



ایرانی‌هایی که گفته می‌شود تعدادشان فقط در نرم‌افزار «تلگرام» به پنج میلیون می‌رسد و به گفته وزیر ارتباطات در نرم‌افزار «وی‌چت» به چهار میلیون نفر. این آمارها را اگر در کنار تعداد کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند «وایبر»، «واتس‌آپ» و «اینستاگرام» بگذارید و فیس‌بوک را هم به آن اضافه کنید، به رقم زیادی از تعداد کاربران ایرانی این نرم‌افزارها و شبکه‌ها می‌رسید که خیلی‌هایشان در یک موضوع با هم مشترک‌اند؛ شکسته‌نویسی، استفاده از زبان محاوره برای انواع متن‌های جدی و شوخی و البته غلط‌نویسی واژه‌ها؛ در یک کلام، شلخته‌نویسی.

بیشتر بخوانید


طرز تهیه سالاد میوه با خامه کاراملی

طرز تهیه سالاد میوه با خامه کاراملی

برای طرز تهیه سالاد میوه با خامه کاراملی اینجا بروید


افراد رژیمی گروه نان را از برنامه خود حذف نکنند



همچنین این کارشناسان معتقدند نان‌های سبوس‌دار باعث ثابت نگه داشتن قندخون در افراد می شود که نتیجه آن احساس سیری طولانی مدت است و این امر از ابتلا به چاقی و اضافه وزن پیشگیری می‌کند. از سویی دیگر سبوس موجود در این نان‌ها باعث تامین شدن برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که از سو تغذیه نیز جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید


فرهاد اصلانی:در کار طولانی رکورددار هستم

فرهاد اصلانی:در کار طولانی رکورددار هستم

جنس نگاه و لحن حرف زدنش شبیه هیچ کدام از نقش هایش نیست. نه ابن زیاد کیاس «مختارنامه» است، نه شوهرخواهر زن ذلیل اکبر در «آشپزباشی»، نه آب زیرکاهی اکبر ابوالحسنی در «راه بی پایان» را دارد، نه شیرینی اسد خفته «شاهگوش» را، نه قاتل بی رحم «خرس» است، نه روحانی مهربان «یه حبه قند». همین ناآشنا بودن خودِ «واقعی»اش نسبت به نقش هایی که همیشه در آنها به چشم آمده، یعنی یک «بازیگر» روبروی ما نشسته.

بیشتر بخوانید


دانلود مستقیم از دوربین مخفی آزار دهنده+فیلم



بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی