بازدید 14562

اعلام قیمت‌های جدید خودرو تا پایان شهریور

احدزاده پیش‌بینی کرد که با توجه به فرمول شورای رقابت و جلسات کارشناسی برگزار شده و عنایت به تورم بخشی صنعت خودرو، حداقل افزایش 10 تا 12 درصدی قیمت خودرو مورد تایید شورای رقابت قرار گیرد و نهایتاً تا پایان شهریور ماه قیمتهای جدید اعلام شود.
کد خبر: ۵۲۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 01 September 2015
نماینده سایپا در شورای رقابت گفت: به دلیل عدم تشکیل جلسات شورای رقابت در سال جدید هنوز قیمت خودرو در سال 1394 تعیین نشده و مقرر شده است حداکثر ظرف هفته جاری یا هفته آینده جلسه این شورا تشکیل و قیمت خودرو تعیین تکلیف شود.

حسن احدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کاهش یا افزایش قیمت خودرو گفت: اصولاً در چند سال اخیر قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت انجام شده و این شورا نیز بر اساس فرمولی خاص قیمت خودرو را تعیین می‌کند که در این فرمول شاخص های مختلفی از جمله تورم بخشی مد نظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در یک سال گذشته تورم بخشی صنعت خودرو افزایشی بوده و در بسیاری از موارد قیمت مواد اولیه و هزینه‌های سربار تولید رشد داشته است، به طور حتم قیمت خودرو نیز افزایش خواهد یافت.

احدزاده پیش‌بینی کرد که با توجه به فرمول شورای رقابت و جلسات کارشناسی برگزار شده و عنایت به تورم بخشی صنعت خودرو، حداقل افزایش 10 تا 12 درصدی قیمت خودرو
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر