بازدید 17198

شایعات ناامیدکننده جدید در مورد آیفون 6 اس

اطلاعاتی که تا پیش از این در مورد آیفون 6 اس در سطح نت منتشر شده است، برای بسیاری از کاربران این هوشمند امیدوار کننده بوده، از جمله به کارگیری پردازشگر A9 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و بهبود وضوح دوربین عکاسی تا 12 مگاپیکسل؛ اما باید اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده را در زمره شایعات نه چندان خوشایند درباره آیفون 6 اس که قرار است در نهم سپتامبر رونمایی شود، بدانیم.
کد خبر: ۵۲۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 01 September 2015
شایعات نا امید کننده جدید در مورد آیفون 6 اس
نهم سپتامبر در حال نزدیک شدن است و بسیاری از علاقه مندان به گوشی هوشمند اپل، از هم اکنون مشتاقانه منتظر دیدن آیفون بعدی یعنی آیفون 6 اس هستند. تا کنون اخبار خوب و امیدوار کننده ای از این هوشمند در سطح نت منتشر شده است، ولی چنانچه شایعات و اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، می تواند تا حد بسیاری از مشتاقان این هوشمند را ناامید کند.

به گزارش «تابناک»، اطلاعاتی که تا پیش از این در مورد آیفون 6 اس در سطح نت منتشر شده است، برای بسیاری از کاربران این هوشمند امیدوار کننده بوده، از جمله به کارگیری پردازشگر A9 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و بهبود وضوح دوربین عکاسی تا 12 مگاپیکسل.

اما باید اطلاعاتی را که اخیرا منتشر شده، در زمره شایعات نه چندان خوشایند درباره آیفون 6 اس، که قرار است در نهم سپتامبر رونمایی شود، به حساب آورد. بر این اساس که وب سایت چینی cnBeta که اطلاعات و شایعات مربوط به اپل را بررسی و منتشر می کند، موفق به دسترسی به پکیج نهایی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس شده است.

شایعات نا امید کننده جدید در مورد آیفون 6 اس

در اولین خبر منفی در این باره، این وب سایت به موضوع عمر باتری این هوشمند اشاره کرده و اینکه قدرت باتری این هوشمند نسبت به آیفون 6 پایین تر است. در حالی که آیفون 6 از یک باتری 1810 میلی آمپر در ساعت بهره می برد، آیفون 6 اس از یک باتری 1715 میلی آمپر برخوردار است. به همین ترتیب، آیفون 6 پلاس از باتری 2910 میلی آمپر برخوردار بوده که اکنون آیفون 6 اس پلاس از باتری 2750 میلی آمپر استفاده می کند.

این موضوع اولین نکته نا امید کننده در مورد آیفون آینده است، زیرا موضوع عمر باتری آیفون، هنوز یک مشکل اساسی است. این کاهش حدود 5 درصدی در عمر باتری گوشی هوشمند آیفون می تواند مشکلات قبلی کاربران را با این موضوع بیشتر کند.

اما این تنها شایعه بد در مورد آیفون بعدی نیست. نکته بعدی این است که بر اساس گزارش ها، صفحه نمایش آیفون جدید، وزنی سنگین تر از نمونه قبلی دارد و اپل تلاش کرده تا این افزایش وزن را با کاهش دو گرمی وزن در قاب جلویی گوشی جبران کند. این موضوع می تواند مشکلات خم شدن آیفون را یادآور شود و ماجرای BendGate را برای آیفون تکرار کند.

و آخرین نکته و خبر اینکه آیفون قرار نیست گوشی بعدی خود را با حافظه داخلی 32 گیگابایت روانه بازار کند؛ هرچند پیش از این گفته میشد اپل در صدد است تا کف حافظه آیفون را از 16 به 32 ارتقا دهد، اکنون گفته می شود، آیفون بعدی با حافظه 16، 64 و 128 گیگابایت روانه بازار می شود. بهای این گوشی به ترتیب برای حافظه 16 برابر با 649، برای 32 برابر با 749 و برای 128 برابر با 849 دلار خواهد بود. همچنین گوشی آیفون 6 اس پلاس نیز از حافظه های 16 برابر با 749، 64 برابر با 849 و 128 برابر با 949 دلار پشتیبانی می کند.

اما چرا موضوع حافظه تا این حد اهمیت دارد؟ مشکل اصلی آیفون عدم پشتیبانی از حافظه خارجی است و از آنجایی که ارتقای حافظه داخلی، دست کم حدود 100 دلار هزینه دارد، موضوع حافظه خودنمایی می کند. دوربین این هوشمند قابلیت ضبط ویدئو با فرمت 4K را داراست و تنها 25 دقیقه فیلمبرداری با این فرمت حافظه ای حدود 14 گیگابایت طلب می کند.

همچنین حرکت اپل از وضوح 8 به 12 مگاپیکسل برای عکاسی به این معناست که حجم تصاویر عکاسی شده در حافظه گوشی حدود 50 درصد افزایش خواهد داشت. اکنون با این تفاسیر این پرسش مطرح است که آیا برای بسیاری از کاربران که توان پرداخت وجوه بالا برای آیفون 64 یا 128 گیگابایت را ندارند، حافظه 16 گیگابایت تکافوی ذخیره تصاویر و ویدئو ها را خواهد داد یا نه؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار