بازدید 8391
۱

بازیکن سپاهان آبی پوش شد + عکس

بازیکن ابتدای فصل سپاهان که به فرانکفورت آلمان پیوسته پیراهن آبی را بر تن کرده و یک سایت در گزارشی به تمجید از او پرداخته است.
کد خبر: ۵۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 31 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، در بخشی از این گزارش آمده است: این بازیکن ۲۵ ساله هم توانایی بازی در پست دفاع و هم هافبک چپ را دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی کرده و ۶۹ دیدار ملی را در کارنامه دارد. حاج صفی سه بار با سپاهان قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده است. و در لیگ خلیج فارس ایران هم با پیراهن سپاهان و تراکتورسازی به مرز ۱۰۰ بازی رسیده است.

توماس اورال سرمربی تیم FSV فرانکفورت درباره حاج صفی گفت: حاج صفی با وجود سن کم بازیکن با تجربه بین‌المللی است که در جام جهانی هم به میدان رفت. او می‌تواند مشکل ما را در دفاع چپ حل کند و در خط میانی نیز بازی کند.

بازیکن سپاهان آبی پوش شد + عکس

کلمنس کروگر مدیرعامل باشگاه FSV در این باره عنوان کرد: ما مفتخریم که بازیکن با تجریه‌ای مثل احسان حاج صفی را به خدمت گرفته‌ایم. این بازیکن قبلا توانایی خود را در جام جهانی نشان داده و در بازی‌های فراوانی آسیایی هم این کار را به نمایش گذاشته بود. حاج صفی می‌تواند در بالاترین سطح اروپا بازی کند.

احسان حاج صفی نیز درباره پیوستن به این تیم گفت: پس از موفقیت در بازی‌های خانگی این یک مرحله جدید از زندگی من است و می‌خواهم در بوندس لیگای ۲ و در کشوری که قهرمان جهان است بازی کنم که این یک چالش بزرگ برای من است. از باشگاه فرانکفورت تشکر می‌کنم و و از هر فرصتی برای پاسخ دادن به این اعتماد استفاده خواهم کرد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با این همه ادعا
دسته دو بوندس لیگا
اخه سپاهانی ها وقتی علی دایی تو هرتا برلین و بایرن بازی می کرد کیا ده سال فیکس هامبورگ بود هاشمیان به قول آلمانی ها اوبر شرابر (هلیکوپتر) 14 تا گل تو یه فصل برای هانوفر زد کجا بودین ... البتهیادم رفت محرمتون توپ جمع کن بوخوم بود !!!
این فرق ما با شماست حالا شما هی با پول قهرمانی بیارید ولی اصالت نمیتونید بیارید !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان