بازدید 12723

کد#780* سریع ترین روش خرید شارژ

کد خبر: ۵۲۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 31 August 2015
امروزه موبايل به يکي از فناوري‌هاي رايج و موفق در پرداخت‌ها تبديل شده است. با استفاده از پرداخت موبايلي امکان انواع پرداخت‌های بانکي و اعتباري بدون حضور در بانک و بدون نياز به استفاده از کامپيوتر و حتی اینترنت ميسر مي‌باشد. خدمات الکترونيکي و پرداخت‌هاي موبايلي الگوی استفاده از خدمات بانکی و سایر سرویس ها را تحت تاثیر قرار داده است. سازمان‌ها و موسسات نيز هرکدام به‌نحوي براي افزايش رضايتمندي مشتريان خود و ایجاد تسهیل در تبادلات مالی به روش‌های فوق روی آورده‌اند. خرید شارژ یکی از خریدهای معمول و مکرر افراد در طی روز می باشد. از آنجا که درصد زیادی از سیم کارت ها در کشور اعتباری می باشند، الگوهای متفاوتی نیز برای خرید شارژ این مشترکین وجود دارد مانند:

*خرید فیزیکی کارت شارژ از دکه ها و یا سوپرمارکت ها و غیره
*خرید شارژ از طریق دستگاه های کارت خوان و یا عابر بانک ها
*خرید اینترنتی شارژ و   ........   

در میان این الگوها، روش خرید ازطریق کد دستوری#780* بر روی تلفن همراه به صرفه ترین روش از نظر صرف انرژی، زمان و هزینه می باشد. کد #780* (هف هشتاد) سریع ترین و راحت ترین روش خرید شارژ است. برای استفاده از این سرویس تنها کافیست کد سه رقمی را روی گوشی های موبایل به راحتی شماره گیری و گزینه شارژ را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که هف هشتاد علاوه بر این سرویس، خدمات دیگر بانکی از قبیل پرداخت قبوض، استعلام موجودی کارت بانکی، پرداخت به خیریه ها و .... را نیز برای مشتریان فراهم آورده است. این خدمات برای انواع خطوط همراه اول، ایرانسل و رایتل ممکن می باشد و از مزیت های عمده ی دیگر این روش، رایگان بودن استفاده از این سرویس ها است.  
 
سامانه هف هشتاد (#780*) که از پیشروان خدمات فروش شارژ در کشور است، با ارایه خدمات متنوع و جوایز متعدد و ارزنده، توانسته جایگاه مناسبی را در بازار فروش شارژ بدست آورد. این سامانه جوایزی همچون خودروی سانتافه و تیبا و ده ها گوشی، موبایل، لپ تاپ و تبلت را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

در همین راستا، در تاریخ 7 مهرماه قرار است یک دستگاه خودرو سانتافه و پنج دستگاه خودرو تیبا از سری جوایز ویژه هف هشتاد قرعه کشی گردد که کاربران میتوانند برای ثبت نام در این قرعه کشی کد #1*1*4*780* را شماره گیری کنند.  
 
لازم به ذکر است سامانه #780* از طریق شرکت پرداخت نوین آرین به شبکه پرداخت الکترونیکی کشور(شاپرک) متصل بوده و از امنیت کامل برخورد دار است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار