بازدید 2422

دولت بدهی‌هایش را به مترو بپردازد

کد خبر: ۵۲۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 31 August 2015
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه متوجه مشکلات اقتصادی دولت هستیم، گفت: کماکان امیدواریم وعده های دولت به مدیریت شهری پایتخت محقق شود.

به گزارش فارس، ناصر امانی با بیان این مطلب افزود:امیدواریم اگر در آینده برای دولت گشایشی در حوزه اقتصادی روی داد و منابع ارزی کشورمان آزاد و وارد کشور شد، تامین منابع مالی ریلی مترو تهران در اولویت گیرد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، دولت در تامین منابع حمل و نقل عمومی بخصوص حمل و نقل ریلی باید به کمک مدیریت شهری تهران بیاید، تصریح کرد:هم اکنون توسعه و تکمیل خطوط مترو پایتخت جزو اولویت های نخست شهرداری تهران است.

 امانی با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه بیشتر اعضای شورای شهر تهران نیز توسعه حمل ونقل عمومی به ویژه حمل ونقل ریلی این شهر است، تصریح کرد: طبیعتا اگر دولت بدهی های خود را به مدیریت شهری تهران بپردازد،حتی  زودتر از موعد می توان خطوط مترو را تکمیل کرده و در اختیار شهروندان قراردهیم.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با تاکید براینکه به دلیل محدودیت هایی که برای تامین منابع داشتیم پروژه های خود را اولویت بندی کرده ایم،خاطرنشان کرد: هم اکنون پرژه های بالای 50 درصد در اولویت تامین منابع قرار می گیرند. البته باید اعلام کنم که توسعه و تکمیل خطوط مترو از این قاعده مستثنی هستند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا تاکنون  رایزنی هایی هم با دولت درخصوص پرداخت بدهی هایش به شهرداری تهران  داشته اید، گفت:خوشبختانه گفت وگوهای مشترکی میان مدیران شهری و مدیران دولتی صورت گرفته که منجر به تشکیل کمیسیون مشترکی شد. همچنین ما مدارک و اسناد خود را تحویل این کمیسیون داده ایم.

امانی با اشاره به اینکه موضوع بدهی های دولت به شهرداری تهران را هیاتی از سازمان بازرسی کل کشور نیز پیگیری می کند، ادامه داد: در شورای اسلامی شهر تهران هم یک کمیته 3 نفره تشکیل شده و این موضوع را با جدیت دارند دنبال می کند که امیدواریم به سرانجام برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار