بازدید 2340

رژيم صهيونيستي يک فعال ايتاليايي را بازداشت کرد

تصاویر گرفته شده از کودک (فلسطینی) و پرت شدن او به زمین توسط سرباز اسرائیلی، دیروز در همه جای دنیا منتشر شد اما دیروز هیچ کسی از بازداشت ویتوریو فرا فعال سی و یک ساله ایتالیایی عضو جنبش بین المللی همدری و پتشتیبانی، نداشت.
کد خبر: ۵۲۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰ 31 August 2015
مزدور رژیم صهیونیستی با بی رحمی تمام علاوه بر کتک زدن و دستگیری یک کودک دوازده ساله فلسطینی، تصویر بردار ایتالیایی این صحنه را نیز بازداشت کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی رای نیوز ایتالیا، ویتوریو فرا فعال ایتالیایی عضو جنبش همدری و پشیبانی بین المللی، روز جمعه پیش، توسط سربازان اسرائیلی در کرانه باختری دستگیر شد.

فرا در حال تصویر برداری از اعتراض تعدادی از فلسطینی ها بود.

در همین مینه، گزارشگر این شبکه از بیت المقدس در گزارشی اعلام کرد، این اتفاق در روز جمعه پیش روی داده است. اما دیروز، برای اولین بار تصاویر درگیری میان یک سرباز اسرائیلی با یک کودک (فلسطینی) دوازده ساله که منجر به شکسته شدن دست آن شد، پخش شد.

همچنان در روز جمعه، یکی از اعضای جنبش همدری و پشیبانی بین المللی در حال تصویر برداری از این صحنه بود. اما آنچه که در منطقه نبی صالح اتفاق افتاد، حاکی از اعتراض مردم فلسطین علیه شهرکی است که توسط شهرک نشینان یهودی در حال ساخته شدن در فاصله خیلی نزدیکی از این منطقه است. این همان تصویر دستگیری کودک دوازده ساله است.

بنابراین، فعال ایتالیایی از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت و دستگیری او توسط کنسولگری ایتالیا در بیت المقدس نیز مورد تایید قرار گرفت.

فرا در حال حاضر در بازداشتگاه بسر می برد و تا روز دوشنبه هفته جاری در آنجا خواهد ماند. او متهم به پرتاب کردن سنگ شده، در حالی که همکاران او این ادعا را رد می کنند.

او فقط به طور صلح آمیز در تظاهرات شرکت کرده و در حال تصویر برداری از این تصاویر بود. یادآور می شوم، تصاویر گرفته شده از کودک (فلسطینی) و پرت شدن او به زمین توسط سرباز اسرائیلی، دیروز در همه جای دنیا منتشر شد.

اما دیروز هیچ کسی از بازداشت ویتوریو فرا فعال سی و یک ساله ایتالیایی عضو جنبش بین المللی همدری و پتشتیبانی، نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی