بازدید 3742

اولتیماتوم مدیران تراکتور به اولیویرا تا بعداز تعطیلات

برخلاف فصول گذشته که تونی از میانه‌های فصل هدایت تیم را برعهده می‌گرفت این فصل خودش تیم را بسته، ضمن اینکه به غیر از سه نفر، باشگاه تمام بازیکنانی که در لیست او بودند را جذب کرد ، بنابراین از این پس هیچ عذر و بهانه‌ای را برای نتیجه نگرفتن تیم از تونی نمی‌پذیریم
کد خبر: ۵۲۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲ 31 August 2015

به گزارش تابناک ورزشی، دارا غزنوی که دو دهه پیش درفوتبال ایران با مدیریت باشگاه تازه تاسیس سایپا موفق شد دوبار پیاپی لیگ ایران را فتح کند و درجام باشگاه های آسیا نیز تا جمع چهارتیم پایانی پیش رود، این روزها عضو هیات مدیره تراکتوری هاست.

این عضو کارکشته هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص نتایج تیم تراکتورسازی، اختلاف تونی و ذوالفقاری و همچنین اظهارات اخیر سرپرست تیم به فارس گفت: تراکتور در پنج هفته نخست لیگ آنطور که انتظار داشتیم نتیجه نگرفته و فکر می‌کنم دلیل اصلی این موضوع به تغییرات زیادی که در تیم بوجود آمده، اضافه شدن تعداد زیادی بازیکن جدید و عدم هماهنگی بین آنها برمی‌گردد.

غزنوی افزود: تا این لحظه هیات مدیره باشگاه از تونی حمایت کرده و بحث تغییرات در کادرفنی مطرح نیست. اولیویرا در وقفه حدود 20 روزه‌ای که در لیگ برتر بوجود آمده وقت دارد هماهنگی لازم را بین بازیکنان تیم ایجاد کند. انتظار داریم همدلی، تعصب و غیرت بین بازیکنان تیم بیشتر شده و آنها بدانند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده و چه جایگاهی دارند.

وی در مورد ادعای دیگر سرپرست تیم مبنی بر شکایت‌های اولیویرا از باشگاه تراکتورسازی به فیفا گفت: تونی یک مربی حرفه‌‌ای‌ است و طبیعی بود که برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: برخلاف فصول گذشته که تونی از میانه‌های فصل هدایت تیم را برعهده می‌گرفت این فصل خودش تیم را بست ضمن اینکه به غیر از سه نفر، باشگاه تمام بازیکنانی که در لیست او بودند را جذب کرد و در این فصل بازیکنان بزرگی به تیم آمدند. از طرفی دیگر اولیویرا از فاکتور محبوبیت در تبریز برخوردار است و هیات مدیره نیز تا امروز حمایت کاملی از او کرده‌ بنابراین از این پس هیچ عذر و بهانه‌ای را برای نتیجه نگرفتن تیم از تونی نمی‌پذیریم و هر گونه عذر و بهانه‌ای در این خصوص فرار به جلو از سوی او محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی