بازدید 3655

گلادباخ همچنان می بازد؛ برعکس دورتموند

کد خبر: ۵۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸ 31 August 2015

تیم وردربرمن موفق شد در هفته سوم بوندس لیگا مونشن گلادباخ را شکست دهد تا تیره‌روزی‌های نماینده ژرمن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های وردربرمن و بورسیا مونشن گلادباخ آخرین دیدارهفته سوم بوندس لیگا را برگزار کردند که برمنی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

برمن با این برد 4 امتیازی شد و تا حدودی به وضعیت خود در جدول لیگ آلمان سر و سامان داد و از قعرنشینی فاصله گرفت اما گلادباخ که دراین فصل از لیگ قهرمانان اروپا در جمع بزرگان قاره به میدان خواهد رفت، سومین باخت متوالی خود را کسب کرد تا بدون امتیاز در قعر بوندس لیگا جا خوش کند و به روزگار فصل گذشته دورتموند دچار شود.

تیم احیا شده دورتموند در دیگر بازی عصر یکشنبه موفق شد تیم منسجم هرتابرلین را با سه گل درهم بکوبد تا خط آتش زنبورها همچنان به نیش زدن به حریفان ادامه داده باشد. دورتموند با این برد همچنان با 9 امتیاز کامل از سه بازی و تفاضل گل بهتر بالای سر مونیخی ها درصدر جدول ایستاده است. شرح گلها را زیر عکس شادی گل دورتموندی ها بخوانید.

دقیقه 27(1-0؛ هوملس) رویس کرنر را کوتاه برای کاگاوا فرستاد و کاگاوا نیز پس از حرکت در عرض توپ را روی دروازه فرستاد و این کاپیتان زنبورها متس هوملس بود که دروازه کرافت را باز کرد و گل اول خودش در این فصل را به ثمر رساند.

دقیقه 51(2-0؛ اوبامیانگ) حرکت کاگاوا در پشت محوطه هرتا و پاس چیپ او برای گینتر، گینتر را در موقعیت تک به تک با کرافت قرار داد و گینتر نیز با یک پاس بغل پا باعث شد اوبامیانگ دروازه خالی هرتا را باز کند.

دقیقه 78(2-1؛ کالو) داریدا در محوطه دورتموند شوتی را روانه دروازه بورکی کرد که بورکی توپ را دفع کرد و در برگشت کالو در موقعیت مشکوک به آفساید دروازه خالی میزبان را باز کرد.

دقیقه 93(3-1؛ راموس) روی یک شروع مجدد هافمن از سمت چپ محوطه هرتا نفوذ کرد و با یک پاس بیرون کاگاوا را صاحب توپ کرد، کاگاوا توپ را تک ضرب برای میکیتاریان فرستاد و میکی نیز با یک پاس پشت پا راموس را صاحب توپ کرد تا راموس دروازه تیم سابق خود را باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها