بازدید 2093

دو کشته و 105 زخمي بر اثر آتش سوزي در مجتمع نفتي عربستان

آرامکو بزرگترین شرکت نفتی جهان از نظر تولید و صادرات نفت محسوب می شود. در این شرکت بیش از 61 هزار نفر از ملیت های مختلف از سرتاسر جهان مشغول کارند.
کد خبر: ۵۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 30 August 2015
سازمان دفاع شهری عربستان یکشنبه اعلام کرد دست کم دو نفر براثر آتش سوزی که یک ساختمان مسکونی کارکنان شرکت نفتی آرامکو عربستان واقع در شرق این کشور را ویران کرد، جان خود را از دست دادند و 105 نفر نیز براثر این آتش سوزی مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض، سازمان دفاع شهری عربستان در صفحه توییتر خود اعلام کرد این آتش سوزی صبح از زیر زمین یک ساختمان شش طبقه در شهر خبر که به عنوان توقفگاه خودرو و یک انبار وسایل شروع شد و سپس به بقیه طبقات گسترش یافت.

این منبع اعلام کرد برخی از زخمی ها در «وضع بحرانی» هستند و کشته ها و زخمی ها ملیت های مختلف دارند.

تصاویری که سازمان دفاع شهری عربستان بر روی توییتر قرار داده است ستون هایی از دود را نشان می دهد که از پنجره های این ساختمان به بیرون می رود و بالگردهایی که در عملیات اطفای حریق مشارکت دارند.

مقامات ساکنان دیگر ساختمان های این مجتمع مسکونی را تخلیه کردند.

آرامکو در بیانیه ای اعلام کرد این آتش سوزی در یکی از ساختمان های اجاره ای مخصوص کارکنان این شرکت به وقوع پیوست و افزود تحقیقاتی برای مشخص کردن دلایل این آتش سوزی آغاز شده است.

آرامکو بزرگترین شرکت نفتی جهان از نظر تولید و صادرات نفت محسوب می شود. در این شرکت بیش از 61 هزار نفر از ملیت های مختلف از سرتاسر جهان مشغول کارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل