بازدید 2524
نوبخت خبرداد:

بودجه در مهلت قانونی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: براساس آخرین گزارش از خزانه‌داری کل کشور، شش هزار و 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به طرح‌های ملی و استانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۲۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 30 August 2015
سخنگوی دولت گفت: براساس آخرین گزارش از خزانه‌داری کل کشور، شش هزار و 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به طرح‌های ملی و استانی پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت پس از جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس آخرین گزارش از خزانه‌داری کل کشور، شش هزار و 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به طرح‌های ملی و استانی پرداخت شده است که می‌توانیم شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه طرح‌های عمرانی باشیم.

وی با بیان اینکه دو مصوبه مهم در دولت به سرانجام رسیده است، گفت: اولین مصوبه، تصویب بخشنامه بودجه سال 95 بود که در شورای اقتصاد تصویب شد و به زودی از سوی رییس‌جمهور به همه دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم در سال 94 هم مثل سال‌های 93 و 92 بودجه کل کشور را تا قبل از 15 آذر و در مهلت قانونی به مجلس برسانیم.

سخنگوی دولت افزود: مصوبه مهم دوم ارائه پیش نویس لایحه برنامه ششم توسعه بود که این لایحه به دولت تقدیم شد و قطعا تا پایان شهریور دولت آن را در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌کند و می‌توانیم تا قبل از آغاز 95 یعنی آغاز دوره برنامه ششم توسعه با همکاری مجلس محترم شورای اسلامی آن را به تصویب برسانیم و اجرایی کنیم.

نوبخت همچنین درباره مصوبات امروز دولت بیان کرد:امروز 100 میلیارد تومان جهت تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر بوشهر و احداث راه خروجی از بوشهر به مقدار 17 کیلومتر تصویب شد. همچنین 135 میلیارد تومان برای 11 سد لاستیکی در استان گیلان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: امروز برای پیشگیری و مقابله با روند فزآینده ریزگردها و خشکسالی 50 میلیارد تومان تصویب شد تا در اختیار سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گیرد. ضمن اینکه جهت پرداخت مبالغ لازم برای جبران خسارت سیل پیشین لرستان 28 میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفت و برای کنترل سیلاب اسفراین پنج میلیارد تومان تصویب شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر