بازدید 4727

جایزه برانکو برای هواداران و بازیکنان پرسپولیس

کد خبر: ۵۲۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 30 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که عصر امروز یکشنبه در محل سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی فر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: طبیعی بود که بعد از پیروزی برابر فولاد شرایط بهتر شود و ما هم سرحال تر هستیم. این پیروزی بهترین جایزه برای من و هواداران بود که روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: چیزی که ما را خوشحال می کند این است که می توانیم با کمک همدیگر به رده های بالاتر هم برسیم. این پیروزی نشان داد که ما باید در جایگاه بهتری باشیم و در این راه به کمک هواداران هم نیاز داریم. باید از این هواداران هم تشکر کنم که با وجود باخت هایی که داشتیم از ما حمایت کردند تا به اولین بردمان برسیم.

برانکو ادامه داد: این پیروزی می تواند برای ما یک پوئن مثبت باشد تا بازی بعد. ما یک بازی بسیار خوب را ارائه دادیم و از نظر تاکتیکی هم عالی بودیم. حریف ما هم نمایش خوبی داشت و در بیست دقیقه اول کیفیت بالایی داشت. فولاد تیم قدری بود که در دو فصل پیش قهرمان شده بودند و ما توانستیم بعد از پنج سال از این تیم در اهواز امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب بازیکن عراقی گفت: من این بازیکن را دیده ام اما به طور جدی در مورد او بحث نکرده ایم. دلیلش هم مسائل مالی است که باشگاه دارد. الان اولویت ما حل مشکل بازیکنانی است که در اختیار داریم تا اینکه بخواهیم بازیکن جدید اضافه کنیم.

وی در مورد دیدار با سایپا گفت: بازی سختی خواهیم داشت. برای همین تمرینات ویژه ای را در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه سه بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت تا بازیکنانی که هستند آمادگی شان را حفظ کنند. با توجه به اینکه جام شهدا لغو شد ما این بازیهایی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم که یکی امروز و یکی چهارشنبه و یکی هم شنبه آینده برگزار خواهد شد.

برانکو در مورد اشتباهات داوری که به تیمش ضربه زد خاطرنشان کرد: اگر ما نمی توانیم برنده شویم دلیل نمی شود که دیگران بیایند و به ما ضربه بزنند. البته وقتی برنده نمی شویم اول خودمان مقصر هستیم. قبلا هم گفته ام که ما هیچکس را مقصر نمی دانیم. اما واقعیت این است که داور به ما لطمه زد.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد خراب شدن ضربات پنالتی این تیم گفت: بازیکنانی که در دیدار با ذوب اهن و فولاد ضربه پنالتی را زدند که جزوه بهترین های ما هستند. رضاییان و عالیشاه و نوروزی در تمرینات ما پنالتی می زنند اما شرایط مسابقه فرق می کند و نمی شود کسی را مقصر دانست.

برانکو ایوانکوویچ با تاکید بر اینکه با کادر فنی و کمک هایش مشورت می کند و کارها بین آنها تقسیم می شود گفت: کمک ها افرادی هستند که طبیعتا باید پیرو سیاست و فلسفه کاری من باشند نه شخصی دیگر. کسی که نتواند فلسفه کاری بنده را دنبال کند طبیعتا در تیم ما نیست. در این شرایط می توانیم بنشینم و در مورد همه مسائل صحبت کنیم.

وی افزود: قبل از بازی با فولاد گفتم که دلیل رشد ما تلاش بازیکنان است. همان موقع هم ته جدول بودیم گفتم که هدف ما این است که برویم و قهرمان شویم. ما الان باید 13 امتیاز می داشتیم اما متاسفانه بدشانسی و عوامل دیگر این اجازه را به ما نداد. حریفان ما شانسی برای گلزنی نداشتند. البته سپاهان چند شانس داشت که گل نکردند. آنها روی اشتباهات ما به گل رسیدند. این هم فوتبال است و روز به روز شرایط بهتر می شود.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: متاسفم که الان در کنار هم نیستیم و نمی توانیم از این تعطیلی استفاده کنیم. برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی هستند و برخی هم با تیم امید.

برانکو بازهم بر نبودن بازیکنانش در ابتدای فصل تاکید کرد و گفت: در بازی با سپاهان از شش بازیکن دفاعی ما پنج نفر بازیکنان جدید بودند که این کار را برای ما سخت می کرد. ضمن اینکه برخی بازیکنان هم در تمرینات ابتدای فصل همراه ما نبودند.

برانکو در مورد استفاده نکردن از محسن مسلمان گفت: چرا از میلاد کمندانی نمی پرسید و همه اش از مسلمان می پرسید؟ طبیعتا ما بازیکنان دیگری داریم که زودتر از ایشان در تمرینات شرکت کرده اند. مسلمان آخرین نفری بود که به تمرینات ما اضافه شد و باید تمرین کند و خودش را به تیم تحمیل کند.

وی در مورد نتیجه نگرفتن تیمش در ابتدای فصل گفت: طبیعتا ما هم ناراحت بودیم از اینکه نتوانسته بودیم هوادارانمان را شاد کنیم. آنها مهمترین بخش کار ما هستند. ما تمام تلاشمان را می کنیم که لب آنها را خندان کنیم و باعث شویم تا آنها لذت ببرند از بازی. چیزی که آنها دیدند این بود که ما بحران در بازی نداشتیم و بحران در نتیجه داشتیم. هواداران این شرایط را درک کردند و حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند.

برانکو ادامه داد: ما به همین بازیهای با کیفیت ادامه خواهیم داد. امیدوارم غیبت بازیکنانی که الان به تیم ملی رفته اند احساس نشود. ما در هر بازی به دنبال برد و بازی زیبا هستیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار