بازدید 36371
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

مهارت ناخدای یک نفتکش هنگام ورود به بندر

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 30 August 2015
یک بازی جالب برای میلیاردر شدن هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.



دانلود مستقیم: مهارت ناخدای یک نفتکش هنگام ورود به بندر

مهارت ناخدای یک نفتکش هنگام ورود به بندر

بیشتر ببینید


افرادی که کاملا شبیه ما هستند، گزینه های ارتباط خوبی نیستند!



روانشناسان توصیه می‌کنند افرادی که کاملا شبیه ما هستند و افرادی که اصلا شبیه ما نیستند،گزینه‌های مناسبی برای ارتباط نیستند. در رابطه عاطفی سالم طرفین فردیت دیگری را به رسمیت می‌شناسند. علایق و نیازهای او را می‌پذیرند و آنها را نادیده نمی‌گیرند. اشکال کار از جایی آغاز می‌شود که شما توانایی کنار آمدن با تفاوت‌های طرف مقابل خود را ندارید. بنابراین سعی می‌کنید که او را شکل خودتان کنید. تغییر دهید، کنترل یا محدودش کنید.

بیشتر بخوانید


کیف وکوله پشتی‌های «لویی ویتون»



بیشتر ببینید


پیش غذا: کیک سیب زمینی ساده


برای آشنایی با شیوه تهیه این پیش غذای بسیار ساده و آسان اینجا بروید


آموزش دوخت پرده + اصول و مقدمات (1)



مشخص کنید که پارچه ساده،گل دار یا حاشیه دار است درصورت انتخاب پارچه ساده یا گل دار ترکی پارچه به عنوان طول پرده استفاده می شود ولی در مورد پارچه های حاشیه دار ترکی پارچه به عنوان عرض پرده (خط افقی) استفاده می شود در پارچه های حاشیه دار می توانید پرده را یک تخته برش بزنید و بدوزید ولی در پارچه های ساده و گل دار از چند تخته پارچه استفاده می شود.

بیشتر بخوانید و بدانید


تاریخچه ای از رنگ مو



رنگ کردن مو از گذشته های دور متداول بوده است و رنگ‌های به‌کار رفته برای رنگ کردن موها جزو نخستین مواد آرایشی مورد استفاده توسط انسان بوده و اسناد و مدارک باستان شناسی زیادی مبنی بر استفاده مصریان باستان، ایرانیان، چینی‌ها و هندوهای قدیم و یونانیان از رنگ مو وجود دارد.

بیشتر بخوانید و بدانید

در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟



بیشتر بخوانید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس