بازدید 2958

مشکل دولت، نیروی‌ها ناکارآمد است

کد خبر: ۵۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 30 August 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه روحانی با مدیران دولت گذشته مشکل ندارد، گفت: مشکل عمده دولت تدبیر و امید با نیروهایی است که ضعف عملکردی دارند.

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه از کارشکنی مدیران  دولت قبل، اسناد قابل قبولی وجود ندارد، اظهار داشت: اینکه دولتمردان بخواهند از ظرفیت نیروی های توانمند در عرصه های مدیریتی استفاده کنند امر پسندیده ای است. اما اینکه گفته می شود روحانی با برخی مدیران مشکل دارد را نمی توان به مدیران دولت گذشته مرتبط دانست.

 مدیران ناکارآمد مشکل دولت است

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: اعتقاد دارم مشکل روحانی با نیروهای که از قبل در بدنه دولت حضور دارند نیست، بلکه دولت تدبیر و امید با مدیرانی به مشکل خورده است که ضعف مدیریتی دارند و ناکارآمد هستند.

وی با بیان اینکه فراجناحی بدون پسندیده است، اظهار داشت: اینکه دولت تدبیر و امید فارغ از نگاه سیاسی مدیران را انتخاب کرده است، به نفع کشور خواهد بود. فراجناحی انتخاب کردن مدیران برای دولت روحانی ایجاد مشکل نمی کند این موضوع اثبات شده نیست و نمی تواند مبنای عمل باشد.

توقع مدیران مشکل ساز است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: البته ممکن است مدیرانی در دولت حضور داشته باشند که به دلیل تلاش هایی برای روی کار آمدن روحانی فشاری بر دولت می آورند. این مدیران که فعالیت های سیاسی در زمان انتخابات داشتند، اکنون به دولت فشار می آورند تا نقشی پر رنگ تر در آینده داشته باشند.

انتقاد به نگاه بدبینانه به مدیران گذشته

جلیلی با تاکید بر اینکه مجموعه اجرایی دولت بر اساس سلسله مراتب انتخاب شده اند، اظهار داشت: نباید به انتخاب مدیران نگاهی بدبینانه داشته باشم. در بدنه دولت روحانی، مدیرانی از دولت احمدی نژاد وجود دارد، به صرف اینکه نیروی دولت قبل بود نباید نگاهی بدبینانه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بسیاری از نیروی های دولت گذشته دولت تدبیر و امید را همراهی می کنند و در رسیدن به اهداف برنامه ها تلاش می کنند، بنابراین  درست نیست مدیرانی که از دولت گذشته باقی مانده اند را ناکارآمد یا کارشکن بدانیم.

برخورد با مدیران بر اساس عملکرد باشد نه نگاه سیاسی

جلیلی در پاسخ به اینکه اگر روحانی مدیران کارشکن را از بدنه دولت بیرون کند، به دولت هجمه وارد می شود؟ گفت: چنین موضوعی درست نیست، اگر مبنای بیرون کردن مدیران از دولت به دلیل نا کارآمدی و کارشکنی باشد، اخراج آنها برای دولت هزینه ای نخواهد داشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: اما اگر دولت با نگاه سیاسی و بر اساس برآورد اشتباه مدیری را که برای دستیابی به اهداف تلاش می کرده را اخراج کند، با اعتراض مواجه  خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس