بازدید 6253

قتل پدر بعد از کشتن دوست

کد خبر: ۵۲۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 30 August 2015
مرد جوان که دوستش را به قتل رسانده بود در فرار به شهر مرزی تایباد پدرش را هم کشت.

به گزارش ایران، سیزدهم دیماه سال 90 مأموران پلیس در جریان جنایتی خونین در یکی از خیابان‌های اسلامشهر قرار گرفتند.

تیم جنایی وقتی وارد عمل شد با پیکر خون‌آلود مرد جوانی که کنار یک موتور افتاده بود، روبه‌رو شد که با ضربه‌های جسم تیز از پای درآمده بود. بررسی‌های میدانی نشان داد قربانی ابراهیم نام دارد و در پیک موتوری مشغول به کار بوده است.

کارآگاهان و بازپرس جنایی احتمال دادند این جنایت هولناک با انگیزه انتقامجویی باشد چرا که قاتل قربانی را غافلگیر کرده بود.

در ادامه تجسس‌ها، تیم پلیسی پی برد که مردی به نام مصطفی آخرین بار با ابراهیم دیده شده است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای ردیابی و دستگیری مصطفی وارد عمل شود.

پلیس در جریان بررسی‌ها متوجه شد مصطفی به مرز تایباد گریخته است و وقتی وارد تایباد شدند پی بردند که مصطفی پدرش را با چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده و به اسلامشهر گریخته است.

با بدست آمدن این سرنخ، کارآگاهان برای دستگیری وی به اسلامشهر بازگشتند و همزمان پی بردند او توسط مأموران پلیس دستگیر شده است. مصطفی در بازجویی‌ها به قتل ابراهیم اعتراف کرد و گفت: وقتی ابراهیم را کشتم به تایباد رفتم، در آنجا فهمیدم که پدرم اعضای خانواده‌ام را اذیت می‌کند. آنجا بود که پدرم را نیز با چاقو کشتم و به اسلامشهر بازگشتم.

 16 خردادماه سال جاری این قاتل قرار بود در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی به خاطر قتل پدر و دوستش تحت محاکمه قرار گیرد اما به خاطر اینکه وی همزمان در زندان می‌خواسته خود را از بین ببرد جلسه دادگاه به وقت دیگری موکول شد.

صبح دیروز مرد جنایتکار تنها به خاطر قتل دوستش ابراهیم تحت محاکمه قرار گرفت و در ابتدای جلسه محاکمه اولیای دم تقاضای قصاص کردند. مصطفی وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: قتل ابراهیم را قبول دارم، هرگز پشیمان نیستم، پیش از جنایت به خاطر ضرب و جرح به زندان محکوم شدم، پس از اینکه محکومیت 2 سال زندان خود را گذراندم نقشه قتل ابراهیم را کشیدم. این مرد انگیزه‌اش را از قتل دوستش اختلافات شدید دانست.

پس از اعتراف مرد جنایتکار سه قاضی عالیرتبه شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران با هم وارد شور شدند و مصطفی را به خاطر قتل دوستش به قصاص نفس محکوم کردند.

بنابراین گزارش، پرونده این مرد در قتل پدرش تحت رسیدگی جداگانه‌ای است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر