بازدید 2952

ارتباط سبزی فروش محل شهید رجایی با کفاشیان وبیزنس کلاس

کد خبر: ۵۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 29 August 2015

وزیر ورزش بازهم در تازه ترین اظهارات خود کفاشیان را مورد انتقاد قرار داد.

محمود گودرزی با ذکر مثالی از سبزی فروش محل شهید رجایی،‌ گفت: "شهید رجایی می گفت من هر روز صبح یا غروب ها می روم سبزی می خرم، سبزی فروش محل می گوید آقای رجایی تو که اهل دین و ایمان هستی بگو ببینیم این خدا کجاست و من توضیح می دهم و باز باربعد می گوید پیغمبر و… و هر بار یک مساله را تشکیک می کرد. شهید رجایی می گفت یک بار از او پرسیدم چه کسی این سئوال ها را ازتو می پرسد؟ گفت یک همسایه ای داریم هر روز می آید چهارسئوال از من می پرسد. گفتم از او بپرس تو اصلا مسلمان هستی یا نه؟ رفت پرسید طرف گفته بود اصلا من مسلمان نیستم. یعنی از پایه آن مبنا را نداشت. گفتم به او بگو اصلا بیا از پایه راجع به اسلام بحث کنیم، بعد راجع به امام زمان و فروع دین و … سوال کن.”

به نوشته شفقنا ، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بحث این است که از اساس مشکل دارند، ‌بیان کرد: شما سرمایه گذاری هم بکن، پول هم بریز، هیچ مساله ای حل نمی شود و حتی اگر برنامه هم بریزی، مهارت اجرای آن را ندارد. بعدا در سعی و خطا باز هم نمی شود این را تامین کرد.

گودرزی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال باید حتما با فوتبال آشنا باشد و درس این رشته را خوانده باشد و در حوزه مدیریت هم صاحب اندیشه تئوریک و مبنایی بوده باشد. بعد از همه ظرفیت ها استفاده کند و کار را راه بیندازد. تازه بعد از آن هم باید ارزیابی کرد با داشتن همه این ظرفیت ها، آیا شایستگی دارد یا خیر. ما هیچ کدام از این ها را نمی بینیم، می گوییم الان پول بدهیم چه می کنی؟ می گوید شق القمر می کنم. بعد پول را برمی دارند سفر می روند و برای خودشان مسافرت می تراشند. از ۳۶۵ روز ۵ روز تهران هستند، ۶۰روز هم روی هوا، ۳۰۰روز هم در خارج از کشور آن هم با بیزینس کلاس.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان