بازدید 3937
۱

حکم جدید کسر امتیاز فیفا در انتظار پرسپولیس

کد خبر: ۵۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 29 August 2015

ولاتکو گروز دانوسکی یکی دیگر از بازیکنان خارجی بی مصرف پرسپولیس است که بدون کمترین زحمتی برای این باشگاه وارد فاز تهدید شده و گفته شکایتی را در کمیته انضباطی فیفا علیه قرمزها مطرح خواهد کرد.

میراث برجای مانده از گذشته هر روز مدیران فعلی باشگاه را با چالش های جدیدی روبه رو می کند که از آن جمله باید به تهدید بازیکن سابق این باشگاه اشاره کرد.

ولاتکو گروز دانوسکی که پیش از این در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس توپ می زد، مانند بسیاری از بازیکنان خارجی دیگر پرسپولیس در حالی این باشگاه را ترک کرد که مبالغی از قراردادش پرداخت نشده بود. به نوشته کاپ، میزان طلب ادعایی این بازیکن نزدیک به 60هزاردلار عنوان می شود. وی پیش از این برای دریافت این رقم به طرح شکایت در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا پرداخته است. به نظر می رسد در آینده نزدیک فیفا حکم خود را در ارتباط با این موضوع اعلام کند. در این میان ولاتکو تهدید کرده است چنانچه باشگاه مطالبات وی را پرداخت نکند پس از دریافت حکم خارج از زمانی که فیفا اعلام خواهد کرد فرصت نخواهد داد و در صورت عدم تمکین باشگاه شکایت به کمیته انضباطی فیفا خواهد کرد.

شکایت در کمیته انضباطی فیفا در چنین مواردی منجربه صدور حکم کسر امتیاز می شود. اتفاقی که در پرونده ممدوتال روی داده است و حالا پرسپولیسی ها قصد دارند با کشاندن موضوع به CAS زمان بیشتری در اختیار داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امتياز از كجا بيارند،صبركنيدتاببرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها