بازدید 3184
پرده برداری از یک افتضاح مدیریتی جدید از دوره رویانیان؛

پنج میلیارد تومان چک شیرینی در جیب طلبکاران پرسپولیس

حدود 20 فقره از این چک ها به ارزش تقریبی چهارمیلیارد و هفتصد میلیون تومان وجود دارد که از دوران حضور در پرسپولیس برای سعید شیرینی به یادگار مانده است. او هراز گاهی به جهت شکایت هایی که از این ناحیه مطرح می شود در دادگاه ها حضور پیدا می کند.
کد خبر: ۵۲۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 29 August 2015

محمد عباس زاده در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد ولی سرخپوشان هنوز با پرونده مالی رضایتنامه او دست به گریبان هستند و هیات فوتبال مازندران مدعی جدید است.

به گزارش تابناک و به نقل از کاپ، عباس زاده از پرسپولیس جدا شده اما تعهد باشگاه پرسپولیس بر اثر مبلغ رضایتنامه او همچنان باقی و هیات فوتبال مازندران مدعی جدید پرونده است.

از پرسپولیس خبر می رسد مسوولان هیات فوتبال مازندران در تماس با مدیران باشگاه اعلام کردند مبلغ مورد طلب باشگاه نساجی مازندران باید به این هیات پرداخت شود. در این ارتباط از صادق درودگر با تایید این مطلب گفت چکی که از سوی باشگاه پرسپولیس صادر شده بود را خرج کردیم و این چک درحال حاضر دراختیار هیات فوتبال مازندران است و باشگاه پرسپولیس باید مبلغ مورد نظر را به این هیات فوتبال پرداخت کند. این در حالی است که مسوولان باشگاه پرسپولیس پیش از این عنوان کرده بودند برای رضایتنامه محمد عباس زاده از سوی باشگاه چکی صادر نشده است. هرچند این تعهد مالی مورد پذیرش آنها بود.

بررسی این موضوع در نهایت منجربه این نتیجه شد که چک صادره از سوی سعید شیرینی سرپرست پیشین تیم پرسپولیس بوده است. رفیق شفیق رویانیان که مدت زیادی در زندان به سر برده، در این ارتباط عنوان کرد: در آن مقطع باشگاه چک نداشت و من برای اینکه بتوانیم نیاز تیم را برطرف کنیم و خواسته هواداران و سرمربی تیم انجام شود از چک شخصی خودم خرج کردم.

پیش از این نیز موارد مشابهی در باشگاه پرسپولیس مطرح بود مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس با مراجعه به باشگاه عنوان می کردند چک سرپرست سابق باشگاه را به عنوان بخشی از مطالبات در اختیار دارند. اما به رغم محرز بودن این مطلب که گفتار آنها دچار خدشه نیست با این وجود بعضا با این پاسخ روبه رو می شدند که از نظر باشگاه آنها با سعید شیرینی طرف حساب هستند.

شنیده ها حکایت از آن دارد حدود 20 فقره از این چک ها به ارزش تقریبی چهارمیلیارد و هفتصد میلیون تومان وجود دارد که از دوران حضور در پرسپولیس برای سعید شیرینی به یادگار مانده است. او هراز گاهی به جهت شکایت هایی که از این ناحیه مطرح می شود در دادگاه ها حضور پیدا می کند. در حالی که در واقع این باشگاه پرسپولیس است که باید آن تعهدات مالی را اجرا کنند. مسوولان باشگاه عنوان می کنند عدم قبول این تعهدات به جهت مسایل حقوقی و قانونی است که نمی توانند از آن تخطی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر