بازدید 4328
۲

علی کریمی در حسرت همین یک افتخار

کد خبر: ۵۲۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 29 August 2015

علی کریمی که امروز برای بازدید از آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش راهی مشهد شده است، در خصوص حضورش در این آسایشگاه گفت: اینجا آمده‌ام تا بتوانم کار خیری انجام بدهم. دوستانم هم به من لطف داشتند و قرار است یک خودروی پیکان بدهند تا آن را به فروش برسانیم و درآمد حاصل از آن را به آسایشگاه فیاض‌بخش هدیه کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در مورد اینکه علاقمند است به عنوان خادم حرم امام رضا (ع) انتخاب شود، اظهار داشت: این مسئله برای هر فردی افتخار است که بتواند روزی خادم حرم امام رضا (ع) شود و من البته تا الان این افتخار را نداشتم و این توفیق نصیب من نشده و امیدوارم روزی بتوانم در حرم امام رضا به زائران خدمت کنم. امیدوارم روزی بتوانم به عنوان خادم حرم امام رضا (ع) به زائران خدمت کنم.

کریمی در مورد لایی انداختن یکی از بازیکنان تیم ستارگان جهان به یکی از بازیکنان ستارگان ایران اظهار داشت: تا آن موقع که ما فوتبال بازی می‌کردیم می‌دانستیم کسی که لایی می‌زند باید از آن بازیکن هم عبور کند حالا اگر دوستان دوست دارند با این شرایط خوشحال شوند برایم فرق ندارد و اگر با این لایی زدن خوشحال می‌شوند بگذارید خوشحال شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی جااااان سالاااااااری
درود بر عل کریمی خادم امام رضا(ع)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی