بازدید 5029
۷

دست گدایی پرسپولیس به سوی هواداران + عکس

باشگاه پرسپولیس دست گدایی به سوی هوادارانش دراز کرده است تا از مشکلات مالی فرار کند.
کد خبر: ۵۲۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 29 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرده بود که هواداران این تیم هرکدام مبلغ 5 هزار تومان به باشگاه کمک کنند تا مشکل مالی سرخپوشان حل شود.

در این راستا امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر تراکت‌هایی وجود داشت که اعلام شد قرار است این تراکت‌ها بین هواداران توزیع شود. تراکتی که روی آن «کمپین بزرگ کانون هواداران باشگاه پرسپولیس» نوشته شده و زیر آن هم شعار «هر هوادار = یک اسپانسر» داده شده است. در ادامه هم شماره حسابی نوشته شده تا هواداران پرسپولیس بتوانند کمک‌های مالی خود را به این حساب واریز کنند.

دست گدایی پرسپولیس به سوی هواداران + عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
گدا گدا رحمت خدا
به من عاجز کمک کنین
علیلم
ذلیلم
قرمزم

الهی هیچ وقت فوتبالیست نشین
الهی محتاج مازاروتی شبتون نشین
الهی محتاج مربی خارجی نشین

به من عاجز کمک کنین
به عنوان یک هوادار تقریبا قدیمی پرسپولیس از این حرکت واقعا متاثر و متاسف شدم.چند روز پیش در سایت اصلی باشگاه هم شماره حساب گذاشته بودند. به حال مدیری که از یک همچین برند معتبری نتونه استفاده کنه باید گریست. رویانیان با افکار اقتصادی اش اگه تا امروز بود قطعا در حال ساخت ورزشگاه اختصاصی بودیم ولی افسوس ....
مطمئنا متوليان كنوني پرسپوليس معناي شرم وحيا وانصاف ومروت وغيرت و...رايانمي دانند ويا اين كه؟!
ببینیم این تیمی که ادعای 30 میلیون هوادار را داره، چقدر می تونه جمع کنه. اگه هر نفر 5000 تومان بده می شه 150 میلیارد تومان! ولی انصافا یک زمان هم تعیین کنند و بعد مبلغ را برای عموم اعلام کنند. بعد طبق اون جمعیت هوادارانشون رو اعلام کنن.
چرا نوشتیددست گدایی بنویسید دست یاری به سوی هوادار دراز شده است.
به عنوان یک هوادار پیشنهاد می کنم که در صورت امکان شماره کارت مربوط به این حساب را هم اعلام کنید .
پرسپولیس رو به مردم بدهید تا مردم کمک کنند.مگه سیاسیون نمیگن استقلال و پرسپولیس دولتی هستن پس چطور استقلال مشکلی نداره ولی پرسپولیس هروز مشکل داره هروز یه پرونده توفیفا واسش باز میکنن چرا سیاسیون مجلس و دولت جلو این کارها رو نمیگیرن حالا موسسه دولتی و فرهنگی رو از کجا پیدا کردید اگه همیم اینطوره چرا یک بام و دو هوا میکنید استقلال بدون سرو صدا پرسپولیس پر از حاشیه و بی پولی بدبختی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی