بازدید 24047
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

12 روش برای سوزاندن کالری

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 29 August 2015
یک بازی جالب برای میلیاردر شدن هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.



12 روش برای سوزاندن کالری




قدم‌شمار در دست بگیرید یک قدم‌شمار در دست بگیرید و میزان قدم‌هایی که در طول روز برمی‌دارید را محاسبه کنید به این ترتیب زندگی خود را به سادگی به دو قسمت می‌کنیم: بخش فعال و بخش غیرفعال محاسبه کنید کدام بخش از زندگی شما بخش وسیع‌تری را به خود اختصاص داده است. با برداشتن قدم‌های بیشتر کالری بیشتری از دست می‌دهید و سلامت عمومی و سلامت قلب و عروق خود را تضمین می‌کنید.

بیشتر بخوانید


عمارت لوکس در مادرید اسپانیا

عمارت لوکس در مادرید اسپانیا

بیشتر ببینید


راه هایی برای کنترل پوست چرب در تابستان

راه هایی برای کنترل پوست چرب در تابستان

راه هایی برای کاهش براقیت پوست به خاطر چربی و رسیدگی مناسب به پوست در ماه های تابستان وجود دارند که بهتر است آن ها را بدانید. این پیشنهادهای را انجام دهید تا پوست را سالم، و نه چرب، نگه دارید.

بیشتر بخوانید


دوگانه کمدی/تراژدی در واقع دو گانه اختیار و جبر است



کمدی به معنای نمایش های خنده دار نبود بلکه نمایش هایی را شامل می شد که انتهایی خوش داشتند و هدف آنها دمیدن امید و خوش بینی در تماشاگران بود. معمولا قهرمان کمدی با مشکلات و چالش های زیادی روبرو می شد و گاهی خسته ، زخمی و ناامید می شد اما در نهایت پیروز و سربلند از آزمون زندگی بیرون می آمد.

بیشتر بخوانید


ست های زیبای لباس مجلسی زنانه

انواع مدل های ست لباس زنانه

بیشتر ببینید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار