بازدید 80328
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

خائنین سینمای ایران را بشناسید!

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 29 August 2015
خائنین سینمای ایران را بشناسید! هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

خائنین سینمای ایران را بشناسید!

خائنین سینمای ایران را بشناسید !

* خائن: رئیسیان برای نقش مرد خائن فیلمش، چهره ای سمپات انتخاب کرده: شهاب حسینی. این انتخاب تا حد زیادی زهر ماجرا را می گیرد. کارگردان خواسته از این طریق روی حرف اصلی فیلمش که اگر زن بیش از حد به کارهای بیرون از خانه بها دهد ممکن است مرد دچار لغزش شود، تاکید مضاعفی کند.

بیشتر بخوانید


پورشه با بالاترین ضریب امنیت، جان خیلی‌ها را گرفته...



یکی از اولین دارندگان اتومبیل پورشه ماکان در سال 2014 مرد 53 ساله لهستانی بود که بعد از تصادف شاخ به شاخ با یک آئودی 4 به درخت برخورد کرده و چپ شد. رسانه‌های محلی گزارش دادند که سه نفر از سرنشینان پورشه به بیمارستان برده شدند، اما اطلاعی از عمق جراحت ندادند. کشور لهستان به تصادفات درون‌شهری با سرعت بالا معروف است....

بیشتر بخوانید


چگونه از کپک زدن سبزیجات جلوگیری کنیم؟

چگونه از کپک زدن سبزیجات جلوگیری کنیم؟

هربار به مقداری که قصد مصرفشان را دارید بشویید و بقیه آنها را نشسته در ظرف در بسته درون یخچال نگهداری کنید. اگر سبزی‌های شسته‌تان زیاد آمد، آنها را کاملا خشک کنید و بعد در ظرف در بسته یا درون کیسه پارچه‌ای در یخچال قرار دهید. بهتر است تره‌ها را از سبزی‌های شسته شده دیگر جدا کنید چون تره خیلی زود فاسد و باعث خرابی باقی سبزی‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید


پسردارها بسیاری از مشکلات را به گردن می گیرند



باید با این شرایط رو به رو شوید. هیچ کاری مانند بزرگ کردن پسربچه ها برای آزمودن محدودیت های ظرفیت جسمانی شما وجود ندارد. مادران پسردار می دانند که بزرگ کردن یک پسر، ظرفیت های ذهنی و حسی آنها را تا آخرین ذره مصرف می کند. بیرون بردن پسربچه ها در مجامع عمومی مانند سازمان دهی یک سیرک بزرگ، مشکل است!

بیشتر بخوانید


عکس هایی کمتر دیده شده از «ایران قدیم»

عکسهایی از «ایران قدیم»

بیشتر ببینید


دانلود مستقیم نقاشی از چهره مسی +فیلم



بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر