بازدید 8642
۴

حق با تنابنده بود/ پروین هنری ها را پیچاند

کد خبر: ۵۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸ 29 August 2015

 تعدادی ازهنرمندان تیم ستارگان که قرار بود در بازی مقابل ستارگان حداقل یک سهم در ترکیب اصلی و در سایر دقایق بازی داشته باشند، به دلیل عدم نیمکت نشینی طولانی و راه نیافتن به میدان، در پایان مسابقه به شدت ناراحت بودند.

به گزارش تابناک ورزشی ، نحوه چینش بازیکنان توسط علی پروین در بازی تیم های ستارگان ایران و جهان ، ناراحتی واعتراض شدید بسیاری از هنرمندان را درپی داشت که به عدم حضور خود درجریان این بازی معترض بودند.  هنرمندانی که انتظار بازی در این دیدار را داشتند و مدت ها با تیم به تمرین می پرداختند در نهایت موفق به حضور در میدان نشدند و تنها یکی دو نفر از آنها چند دقیقه پایانی به میدان آمدند، هنرمندانی که معتقد بودند اساس تشکیل این تیم بر حضور آنها بوده است.

گفته می شود پس از ماجرای قهرکردن پروین در روزهای میانی هفته، یاریار مدیرتیم هنرمندان در دیدار دلجویانه با سلطان به این توافق رسید که در تمام طول بازی یک بازیکن از جمع هنرمندان ورسانه ای ها در زمین باشند و گویا پروین هم با پذیرش این شرایط راضی به بازگشت شد اما سوت آغاز بازی نشان داد که سلطان مثل همیشه زیر قولش زده و برخلاف دست یاعلی که داده، بقول معروف طرف مقابل را پیچانده است.

گفتنی است محسن تنابنده صبح روز بازی، پس از بو بردن از این سیاست پروین محترمانه پای خود را از این بازی کنار کشید تا به سرنوشت سیدجواد هاشمی، عادل فردوسی پور، کامران نجف زاده و... دچار نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
واقعا زشت بود یه هنرمند هم تعویض نکرد !! آقای پروین جای اینکه فکر خیر خواهانه بودن بازی و جذابیتش باشه بیشتر دنبال این هستن که الا و بلا بازی رو ببرن نمیدونم بردن بازی دوستانه و خیر خواهانه چه اسراری داره !
جو گیری درحدتیم ملی
سلطان مثل همیشه زیر قولش زده و برخلاف دست یاعلی که داده، بقول معروف طرف مقابل را پیچانده است.
كاري كه پروين تو طول زندگيش با همه كرده چه با عروسش و چه با رفقاش .....
دمت گرم قشنگ گفتي تابناك
مسخرشو درآوردنداین هنرمندهابه ظاهر---اصلاحق اینا نبوده--مملکت مافوتبالیست فیلم بازی می کنه فیلم بازفوتبال بازی می کنه --هرکی به هرکی شده --پرایدنعش کش شده--حق علی دایی مردادمیناوند....یاعدال...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی