بازدید 9709
۷

واکنش نامناسب سالگادو به درخواست نامجو مطلق

کد خبر: ۵۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷ 29 August 2015

مجید نامجومطلق که همیشه او را به عنوان یکی از ستاره های محجوب تاریخ فوتبال ایران به یاد داریم، در پایان بازی مقابل ستارگان جهان حرکت عجیبی انجام داد.

نامجومطلق با سوت اتمام مسابقه سمت سالگادو رفت و از وی تقاضای تعویض پیراهن نمود که بازیکن سابق رئال مادرید در کمال تعجب فورا به این درخواست پاسخ مثبت نداد تا صحنه عجیبی در ورزشگاه آزادی روی چمن رخ بدهد. البته به نظر می رسید سالگادو به نامجومطلق گفته پیراهن را حتما به تو می دهم اما صبر کن که به رختکن برویم. هرچند این پاسخ اصلا غیرمحترمانه نیست اما برای هافبک تکنیکی دهه 70 افت داشت.

نامجومطلق که نام او را به عنوان یکی از بهترین های تاریخ جناح راست ایران به یاد داریم شاید انتظار چنین برخوردی از سالگادو نداشت و البته شاید خود او نباید برای دریافت پیراهن سمت این بازیکن اسپانیایی می رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آخی طفلکی نامجو گناه داشته چرا پیرهنشو بهش نداده؟؟؟
نکته پزشکی: عرق بدن فردی که دچار قارچ پوستی می باشد عامل انتقال است . زود به قاضی نرویم!
بابا این یارو رو نشناخته .....سخت نگیرید.فکر کرده از هنرمندانه! خخخ
بابا بنده خدا شاید خالکوبی تابلو داشته روی بدنش، حالا قهرمان ملی ما هم گفته لخت بشو و پیراهنت رو بده. پیش میاد!
من پرسپولیسی شدید هستم اما تمام بازیکنان خوب وبا تذبیت استقلال مثل مرحوم حجازی - روشن - زرینچه ونامجو مطلق و... را دوست دارم حرکت زننده سالگادو را دیدیم ومتاثر شدم البته نامجو نباید پیش او می رفت چه نمامجو مطلق یک از اسطوره های ایبران است امثال سالگادو به پای او نمی رسند . عیب ندارد اونها فعلا مغرور هستند روزی به پای ما خواهند افتاد
اشتباه از خودش بود نباید انقدر شان خودشو میاورد پایین یا میزاشت زمانی که رفت رختکن بعد میرفت سراغش جلو ادمای معروف خیلی خودمونو دستکم نگیریم
فیگو به علی کریمی پیشنهاد عوض کردن لباس داد ، اونوقت نامجو مطلق استقلالی اینجوری ضایع شد !!!!
خلایق هرچی لایق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار