بازدید 6866
۵

چرا مجیدی رفت؟ درگیری در رختکن یا مصدومیت؟

کد خبر: ۵۲۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 29 August 2015

فرهاد مجیدی ستاره تیم ستاره های ایران در بازی مقابل تیم ستارگان جهان بین دو نیمه ورزشگاه آزادی را ترک کرد تا شایعاتی مختلفی در این باره به گوش برسد.

در شرایطی که برخی از رسانه ها از درگیری فیزیکی بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی در رختکن بازی ستاره ها خبر داده اند، نزدیکان این بازیکن خبر را تکذیب می کنند. در خبری که در برخی رسانه ها منتشر شده، اعلام شده که مجیدی به محض ورود به رختکن مورد انتقاد عزیزی قرار گرفته و به حرف های او واکنش نشان داده و بین این دو درگیری شدیدی رخ داده اما نزدیکان مجیدی می گویند مجیدی از قبل از بازی هم اعلام کرده بوده که فقط یک نیمه در این مسابقه به میدان می رود و با توجه به گرفتگی عضله پشت پا هم قصد داشته دقیقه 20 از بازی بیرون بیاید.

نکته دیگر صحت موضوع ناراحتی خداداد عزیزی از تک روی فرهاد مجیدی است. خداداد به محض ورود به رختکن این مساله را با صدای بلند به علی پروین گفته است اما همانطور که دوستان مجیدی می گویند این بازیکن بدون واکنش تنها دوش گرفته و ورزشگاه را ترک کرده است. خداداد عزیزی در جریان بازی هم بابت یک صحنه تکروی مجیدی به این بازیکن تذکر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خداداد دلش برا دعوا میسوزه.....مانند ماجرای کتک زدن خبرنگار مشهدی!
نه بابا به خاطر تست دوپینگ آخر بازی زود رفته خخخخخخخخخ
نه بابا به خاطر تست دوپینگ آخر بازی زود رفته خخخخخخخخخ
ای بابا امان از دست خداد ی بازی دوستانه است بحث واسه چی ؟حیف دوستی نیس با این بحثا به حاشیه بره شماها مثلا پیشکسوت هستین بعضی چیزا واقعا ارزش نداره تا خاطرات خوش تبدیل به ناراحتی و تلخی کنه حالا اگر ی بازی رسمی بود قطعا مربی وارد عمل میشد و نیازی هم به تذکر شما نبود
خدادادجان اين بنده خدا اونروز ميخواست جلو طرفداراي استقلال خودي نشون بده كه تكرويهاش اونم مقابل ستاره هاي سابق جهان فقط باعث لو رفتن توپ ميشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار