بازدید 11049
حجت الاسلام علوی: ایران دارای امنیتی بی‌بدیل در دنیا است

نقش سربازان گمنام امام زمان در تامین امنیت

وزیر اطلاعات در اراک گفت: در جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری یک امنیت بی‌بدیل حکم فرما بوده و هیچ یک از نقشه‌های دشمن به هدف نرسیده است.
کد خبر: ۵۲۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 28 August 2015
وزیر اطلاعات در اراک گفت: در جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری یک امنیت بی‌بدیل حکم فرما بوده و هیچ یک از نقشه‌های دشمن به هدف نرسیده است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام سید محمود علوی عصرامروز در حاشیه سفر به استان مرکزی و در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزش‌های استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی سرزمین امام راحل (ره) و زادگاه بزرگان است، بزرگان بسیاری چه در حوزه علم و دانش چه در علوم حوزوی مانند آیت الله اراکی، شهید چمران پرورش داده، استان مرکزی سرزمینی زرخیز است و این مهم در هر زمینه چه از نظر نیروی انسانی, عرصه صنعتی ، عرصه کشاورزی خود نمایی می‌کند.

وی افزود: افتخار این را داشتیم که در هفته دولت، دهه کرامت و در این ایام که زاد روز حضرت ثامن الحجج (ع ) است خدمت مردم اراک رسیده و سلام ریاست جمهوری را به مردم خونگرم استان مرکزی برسانیم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: مردم به خوبی درک می‌کنند که در تمام کشورهای اطراف صدای انفجار به گوش وبوی باروت به مشام می‌رسد و رنگ خون به چشم می‌خورد اما در جمهوری اسلامی ایران به تعابیر مقام معظم رهبری یک امنیت بی‌بدیل حکم فرما است.

علوی خاطر نشان کرد: نیت این نیست که دشمن درصدد آسیب رساندن نبوده بلکه تمام قوای خود را به کار گرفته است ولی، در ایران اسلامی با همدلی و همگامی و همراهی هیچ یک از نقشه‌هایشان به هدف نرسید.

وی با اشاره به نقش همکاران و همراهان وزارت اطلاعات گفت:  کسانی که در تامین امنیت ملی نقش داشتند وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، قوه قضاییه، ستادهای بالادستی مانند شورای امنیت ملی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دیگر است که به سبب همدلی، هم افزایی و هم زبانی در این سال که همین نام را دارد امنیت را ایجاد می‌کنند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: به طور معمول سربازان گمنام امام زمان(عج) در زمینه امنیت نقش کلیدی را دارند و تا به امروز ده‌ها توطئه‌هایی که دشمن برای آسیب زدن به کشور تدارک دیده بود را خنثی کرده و بی‌نتیجه گذاشتند.

علوی بیان کرد: دشمن از طرق گوناگون درصدد آسیب زدن به کشور و دولت بوده است بودند آن نقاط تحت اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته و ضربه به آن‌ها وارد کرده است و شاهد هستید موفق نشدند حتی یک مورد نقشه‌های خود را محقق کند.

وی افزود: امیدواریم مردم در سایه این آرامش و امنیت در عرصه‌های مختلف صنعتی تولیدی سیاسی اقتصادی و عرصه های مختلف بتوانند هوشمندی ایرانی را عملی کنند و کشوری در عرصه رشد و توسعه برسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار