بازدید 6721
۱

شکست ستارگان ایران برابر منتخب جهان

کد خبر: ۵۲۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 28 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال منتخب ستارگان فوتبال جهان و ایران عصر امروز جمعه و در دیداری خیرخواهانه به نفع بیماران ام.اس برابر همدیگر به میدان رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر تیم ستارگان جهان به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت خداداد افشاریان در ورزشگاه آزادی برگزار شد، روبرتو کارلوس (۲۴)، لوئیس فیگو (۳۱) و پائولتا (۴۴) برای تیم منتخب جهان گل زدند. ضمن اینکه مهدی هاشمی‌نسب در دقیقه ۲۰ و روی سانتر خداداد عزیزی دروازه ویتور بایا را باز کرد اما داور این گل را نپذیرفت.

احمدرضا عابدزاده، مهدی هاشمی‌نسب، یحیی گل‌محمدی، جواد زرینچه (۴۲- محمد نوازی)، کریم باقری، جواد نکونام، علیرضا نیکبخت واحدی، حمید استیلی (۳۶- علیرضا منصوریان)، علی کریمی، فرهادمجیدی و خداداد عزیزی برای ایران در نیمه اول به میدان رفتند اما در نیمه دوم نفراتی همچون ابراهیم میرزاپور، مارکار آقاجانیان، محمدرضا مهدوی، عادل فردوسی‌پور و کامران نجف‌زاده به جای بازیکنان دیگر وارد زمین مسابقه شدند.

همچنین ویتور بایا، فابیو کاناوارو، فرناندو هیه‌رو، فرناندو کوتو، گایزکا مندییتا، لوئیس فیگو، روبرتو کارلوس، میشل سالگادو، ادگار داویدز، مارسل دسایی و دوایت یورک نفرات تیم ستارگان جهان را در ابتدای بازی تشکیل دادند که این تیم در نیمه نخست و نیمه دوم تغییرات بسیاری داشت. بودو ایلگنر هم دروازه‌بان ستارگان جهان در نیمه دوم بود.

شعار این بازی «هنر، ورزش و انسانیت» بود، مسابقه‌ای که بازیکنان ایران برای گلزنی در آن تلاش بسیاری کردند اما در فتح دروازه تیم منتخب جهان ناکام ماندند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازی از جنبه معنوی خوب بود اما از جنبه فنی؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان