بازدید 5011
۱

دعوای هواداران مجیدی و کریمی سر لایی 4 سال قبل!

کد خبر: ۵۲۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 28 August 2015

طرفداران علی کریمی و فرهاد مجیدی حسابی با هم جنگ دارند و همه چیز سر یک لایی است.اینکه فرهاد مجیدی به علی کریمی لایی زده است (!) شایعه اولیه این بود که در تمرین تیم هنرمندان این اتفاق افتاده که اینگونه هواداران این دو به هم پیچیده اند.اما عصر پنجشنبه اصلا تیم هنرمندان تمرینی نداشتند .

به نوشته خبرآنلاین؛  معلوم نبود این همه دعوا و فحش و درگیری سر یک لایی و جمله ای که از اینستای منتسب به علی کریمی با بیش از 405 هزار طرفدار دست به دست می شد یا صفحات پرسپولیسی بازنشر می شد ، چه بود. جایی که از قول علی کریمی مدام نوشته می شد:«دوستان سلام در پاسخ به یک سری از دوستانی که اومدن اینجا شلوغ کردن باید بگم عزیزان، ما عمری با سر توپ زدن و دریبل زدن که  بازیکناتون یا توپ رو گم کردن یا زمین فوتبال رو با هندبال و کشتی اشتباه گرفتن، گذروندیم ؛ هیچ ادعایی نداریم اما حالا اگه با یه لایی این قدر خوشحال می شین، چه اشکالی داره، دوستان خوبم، بذارین خوش باشن.» البته اینکه این جمله از علی کریمی است یا نه را کسی نمی داند اما ماجرا برمی گردد به

بازنشر صحنه ای از بازی پرسپولیس و الغرافه معروف که فرهاد مجیدی در تهران برابر تیم پرسپولیس بازی کرد. همان مسابقه ای که فرهاد اخراج شد و عدد 4 را روبروی چشم هواداران پرسپولیس گرفت و برای تیمش نمادی جدید ساخت. در آن بازی فرهاد به کریمی لایی انداخته بود و حالا در آستانه بازی ستاره ها، آن ویدئو مدام بازنشر می شود و استقلالی ها با آن برای علی کریمی و هواداران پرسپولیس،  کری می خوانند که فرهاد مجیدی به سلطان لایی اندازان فوتبال ایران لایی انداخته است.

مجیدی و کریمی حداقل در ظاهر همیشه ارتباطی گرم با هم داشتند. این دو که هر دوی شان از جمع گریزان و مهجور در روابط اجتماعی هستند، محبوبیت بالایی در میان بازیکنان ایرانی دارند. کریمی و مجیدی روی هم می توانند ده ها هزار هوادار را به استادیومی بکشانند. پتانسیلی که هیچ یک از ستاره های نسل تیم 98 فوتبال ایران آن را ندارند. این دو جوان پسندترین بازیکنان این روزهای فوتبال ایران هستند. دو نفری که برای شان اینچنین هزاران نفر در اینستاگرام به یکدیگر می پرند و از عاشقانه ترین پیام ها تا رکیک ترین توهین ها را می نویسند که نشان دهند، محبوب های شان برای شان چقدر عزیزند!

علی کریمی در تمام روزهای گذشته در تمرینات تیم ستاره ها حضور داشته و برای بازی عصر جمعه هم قطعا بازی می کند . او با حضورش باعث شده تا علی دایی از آمدن به این مسابقه منصرف شود اما فرهاد مجیدی هنوز هم مشخص نیست ساعت 12:30 دقیقه خودش را به مسئولان بازی در هتل معرفی می کند تا برای این مسابقه مهم در میدان باشد یا نه. او قرار شده از دبی به تهران بیاید و برای این مسابقه حاضر باشد اما حرف هایی درباره گلایه هایش شنیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلطان علی کریمی
فرهاد مجیدی باید جلوی علی کریمی تعظیم کنه
اصلا فرهاد مجیدی در حدی نست که با جادوگر مقایسه بشه.. کریمی یه دنیاس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل