بازدید 3177

محمد رسول الله گامی برای مبارزه با جهل جهانی است

کد خبر: ۵۲۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 28 August 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است دوران جنگ سخت تمام شده و امروز هنر فیلمسازی یکی از مهم ترین ابزارهای جنگ نرم است که در این راستا فیلم "محمد رسول الله" به ترویج فرهنگ اسلامی ناب می پردازد.

عوض حیدرپور شهرضائی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به استقبال از فیلم "محمد رسول الله" که هم اکنون در حال اکران است، گفت: "محمد رسول الله" می تواند جای خود را در بازار فیلم‌هایی که به سبک اسلامی ساخته می شود باز کند و این امر از طریق نفوذ عمیقی است که در مسلمانان می‌گذارد و در نهایت تأثیرگذاری شگرفی بر آنها خواهد داشت.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فیلم های اسلامی  کهراجع به شخصیت‌های تراز اول اسلام مثل پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است مسلمانان بیشتر جذب می شوند، عنوان کرد: فیلم شخصیت های فراگیر مخاطبان بیشتری نیز خواهد داشت لذا تعداد بیشتری از مسلمانان و حتی غیرمسلمانان با عمق مضامین اصیل اسلامی آشنا می شوند.

وی ادامه داد: از طرفی یکی از رسالت های انقلاب و جمهوری اسلامی که بر دوش ملت ایران است، ارسال پیام واقعی اسلام یعنی مودت و رحمت است که تماما در این فیلم نمایش داده می شود.

حیدرپور شهرضائی در ادامه با بیان اینکه مخاطب فیلم "محمد رسول الله" گستره جهان اسلام است، یادآور شد: لازم است دولت از فیلم هایی که در راستای ترویج اسلام در دنیاست حمایت کند تا فیلم های بیشتری در این سبک ساخته شود که در نهایت سرمایه گذاری در راه توسعه اسلام و انقلاب نیز خواهد بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با تأکید بر اینکه دوران جنگ سخت افزاری و توپ و تانک گذشته است، خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ نرم افزاری، روانی و فرهنگی است لذا یکی از ابزارهای مبارزه نرم افزاری، هنر به خصوص هنر فیلمسازی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: فعالیت های صوتی و تصویری به رواج فرهنگ اسلامی بسیار کمک می کند و جلوی تنش ها بر بشریت را می گیرد لذا ساخت و اکران فیلم "محمد رسول الله" گام مثبتی در جهت مبارزه با جهل جهانی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل