بازدید 3192

عامل ییروزی در مسئله هسته‌ای از دید وزیر کشور

وزیر کشور در شهرکرد گفت: ییروزی در مسئله هسته‌ای و سلامت کشتی جمهوری اسلامی به دلیل ولایت فقیه و رهبری قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۵۲۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 27 August 2015
وزیر کشور در شهرکرد گفت: ییروزی در مسئله هسته‌ای و سلامت کشتی جمهوری اسلامی به دلیل ولایت فقیه و رهبری قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امشب در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پس از توافق هسته‌ای که با مقاومت مردم و تدبیر و درایت رئیس جمهور و گروه مذاکره کننده حاصل شد، وارد مرحله‌ای شده‌ایم که باید برای خوش فرجامی برجام تلاش کرد و برای این مسئله باید علل موجبه را شناخت و برای تقویت آن‌ها تلاش کرد و در این بین این اقتدار و انسجام ملی ایران است که این مهم را به‌ دنبال دارد.

وی اعتقادات دینی مردم، رهبری و حضور همیشگی مردم در همه صحنه‌ها را 3 عامل دوام انقلاب تا امروز دانست و افزود: تقویت نکردن و یا نادیده گرفتن هر یک از این عوامل بدون شک شکست و ضرر و زیان را به همراه دارد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اعتقادات مردم به عنوان یک اصل که باید همواره تقویت شود مطرح است، همواره بیان کرد: پیروزی در مسئله هسته‌ای و سلامت کشتی جمهوری اسلامی به دلیل ولایت فقیه و رهبری قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب است چرا که وضعیت کنونی سوریه و کشورهای همسایه به دلیل نداشتن عنصر ولایت و رهبری قوی مانند رهبر معظم انقلاب است و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی کشور هستند، خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی مردم باید مبنای حمایت مردم از دولت در بخش‌های مختلف باشد و در راس آن مسئولان باید به مسئله اشتغال و معیشت مردم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی توجه کنند.

وی اقتدار ملی ایران را برای مبارزه با ظلم در حوزه منطقه‌ای موثر و رمز پیروزی عنوان و تصریح کرد: برای گسترش نفوذ در سطح بین‌المللی باید حضورمان را در تجارت و اقتصاد بین‌الملل تقویت کنیم و در برای این کار راه درازی در پیش‌رو داریم و باید برای رسیدن به قدرت پایدار همراه با توسعه تلاش کرد تا به یک الگو در این زمینه تبدیل شویم.

وزیر کشور به انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات باید برای تقویت اقتدار داخلی و ملی باشد و در همین راستا دستگاه‌های دولتی نباید له و یا علیه کسی وارد انتخابات شوند چون ما مجری هستیم و باید سلامت و قانونی بودن انتخابات را تضمین کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها