بازدید 3222

حجم کار نمایندگی فراتر از جلسات صحن است

کد خبر: ۵۲۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 27 August 2015
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه سه هفته حضور نمایندگن در حوزه های انتخابیه صرفا به معنای تعطیلی صحن علنی است، گفت: در طول این مدت، جلسات کارگروه های فرعی کمیسیون ها برگزار می شود و نمایندگان به سایر امور مربوط به مجلس در حوزه انتخابیه می پردازند.

مهرداد بذرپاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر برگزاری جلسات رسمی کمیسیون ویژه بررسی برجام در طول 3 هفته حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه، گفت: در هفته سه جلسه اصلی کمیسیون با حداقل 5 تا 8 ساعت در روز تشکیل می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار جلسات فشرده کمیسیون ویژه برجام، جلسه کمیته های فرعی و تخصصی برای بازدید از سایت ها و مراکز هسته ای و همچنین گفت وگو با کارشناسان در حال برنامه ریزی است.

این عضو کمیسیون ویژه برجام با بیان اینکه کمیسیون ویژه برجام یکی از فشرده ترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی است، یادآور شد: فشردگی برگزاری جلسات و پرکار بودن کمیسیون ویژه برجام را تنها می توان با کمیسیون تلفیق بودجه مقایسه کرد از این رو وضعیت بررسی برجام در طول سه هفته حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه بلاتکلیف نخواهد ماند.

بذرپاش در توضیح فعالیت نمایندگان در دوره سه هفته حضورشان در حوزه های انتخابیه که از سوی برخی رسانه ها به عنوان مرخصی نمایندگان یاد شده است، عنوان کرد: به علت فعالیت در دستگاه های اجرایی مختلف کشور حاضرم شهادت دهم حجم کارهای نظام آنقدر زیاد است که تعطیلی در آن معنایی ندارد که این موضوع  در خصوص مجلس نیز صدق می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سه هفته حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه صرفا به معنای تعطیلی صحن علنی مجلس است، تصریح کرد: در طول این مدت، جلسات کمیته ها و کارگروه های فرعی کمیسیون ها برگزار می شود و نمایندگان به سایر امور مربوط به مجلس می پردازند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه تعطیلی صحن علنی به منزله تعطیلی کار نمایندگان نیست، خاطرنشان کرد: کار نمایندگی فرای حضور چند ساعته در صحن علنی است و بخش اعظم فعالیت آنها در حوزه های انتخابیه برای حضور در جلسات مختلف مثل شورای حل اختلاف، شورای برنامه ریزی استان و شهرستان ها، ملاقات های مردمی، حضور در مجالس مردمی اعم از جشن ها و عزاداری ها و بازدیدهای مختلف است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار