بازدید 4112

واگذاری سرخابی‌ها منتفی شد

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: براساس مصوبه هیات وزیران دو تیم استقلال و پرسپولیس در گروه سه یعنی شرکت‌های دولتی باقی خواهند ماند.
کد خبر: ۵۲۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 25 August 2015

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: براساس مصوبه هیات وزیران دو تیم استقلال و پرسپولیس در گروه سه یعنی شرکت‌های دولتی باقی خواهند ماند.

سیدجعفر سبحانی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس به کجا رسید، اظهار داشت: طبق پیشنهادی که برای این دو تیم مطرح شده بود، قرار شد که سرخابی‌ها دولتی باقی بمانند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیست واگذاری خارج شده و در گروه سه یعنی شرکت‌های دولتی باقی ماندند.

به گزارش فارس، پیش از این چهار بار مزایده برای واگذاری سرخابی‌ها برگزار شد و پس از آن برخی نمایندگان مجلس موضوع تهیه طرح یا لایحه برای واگذاری این دو تیم را مطرح کردند و در نهایت معاون وزیر ورزش عنوان کرده بود که به دولت پیشنهاد داده‌ایم که این دو تیم دولتی باقی بمانند.

طبق قانون این دو تیم در فهرست واگذاری‌های سازمان خصوصی قرار داشتند و پرداخت هرگونه وجه دولتی به آنها مغایر با قانون و تخلف محسوب می‌شد. در حال حاضر نیز سرخابی‌ها دو شرکت زیان‌ده محسوب شده و سالانه اعتبار میلیاردی از بودجه دولت برای آنها هزینه می‌شود.

این دو باشگاه میلیونها نفر هوادار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر