بازدید 61303

سردار تنهای این روزهای سیاست ایران دروغ نمی گوید!

شواهد میدانی که از حوادث و سخنرانی های سال 88 مثلا در مورد شخص احمدی نژاد وجود دارد، با سخنان احمدی مقدم هم همخوانی دارد و آن شواهد سخنان احمدی مقدم را حداقل در مورد رئیس جمهور سابق باورپذیر می کند و البته پاسخ دفتر رئیس جمهور سابق هم بیشتر تأییدی است بر سخنان سردار تنهای این روزهای سیاست ایران.
کد خبر: ۵۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 25 August 2015
این روزها همه سخنان او را تکذیب می کنند، تفاوتی هم نمی کند یک روز احمدی نژادی ها، روز دیگران اصولگرایان و روز بعدتر اصلاح طلبان! این روزها همه اظهارات یک نفر را تکذیب می کنند؛ همه اظهارات سردار احمدی مقدم فرمانده سابق ناجا را تکذیب می کنند.

به گزارش «تابناک»، افشاگری های فرمانده سابق ناجا به همین چند روز ختم نمی شود، سردار احمدی مقدم از میانه های اردیبهشت و زمانی که در رسانه ها، اتهاماتی علیه او مطرح شد، در یک برنامه زنده تلویزیونی حرف هایی را در مورد روند پرونده و اعمال نفوذ عده ای در پرونده مربوط به زمان فرماندهی اش بر نیروی انتظامی گفت که گویا دست از جان شسته بود که هر چه در دل دارد بگوید.

بگوید که: «پرونده را بردیم به مرجع قضایی دادیم، دیدیم اعمال نفوذ کردند. قاضی وسط پرونده رفت کنار. به مجلس رفتند و وکیل گرفتند و به ما هم گفتند، اگر با ما در بیفتی ما خودمان را هم با تو می‌کشیم پایین. فیلم گرفته‌ایم و می‌گذاریم در اینترنت تا مردم بریزند در مؤسسه قوامین. مؤسسه قوامین هر جایی زمین می‌خورد، می‌رود کمک ولی آنها گفتند ما فیلم درست کردیم و می‌گذاریم در فضای مجازی».

سردار تنهای این روزهای سیاست ایران دروغ نمی گوید!

او به همین هم بسنده نکرد و گفت، عده ای از متهمان پرونده اش آنقدر قدرت داشته اند که قاضی دادگاه را عوض کرده اند و او از دادگاه ها ناامید شده است و با دخالت آیت الله آملی لاریجانی به مقابله با متهمان قدرتمند پرونده اش برخاسته است. او از این هم فراتر رفت و وقتی از او پرسیده شد که متهم واقعا این قدر قدرت داشته اند او گفت: «نه، ولی پول معجزه می‌کند. می‌روند با پول کار می‌کنند. اما به قوه قضاییه نمی‌خواهم اتهام بزنم».

افشاگری های سردار که از اردیبهشت شروع شده بود به شهریور هم کشیده شد و در مصاحبه با نشریه ای که رنگ و بوی احمدی نژاد را می دهد، از احمدی نژاد گرفته تا اصولگرایان و اصلاح طلبان را مورد تفقد قرار داد تا این روزها خبر صبح و ظهر و عصر برای خبرنگاران، تکذیب بخشی از سخنان احمدی مقدم توسط یکی از شخصیت های سیاسی باشد.

افشاگری سردار علیه احمدی نژاد آنقدر برای طرفداران دولت بهاری وی سنگین تمام شد که آنان برای اثبات ارادات احمدی نژاد به رئیس دولت اصلاحات حتی از خواهر زاده اصلاح طلب رئیس دولت اصلاحات هم مصاحبه گرفتند و دفتر رئیس جمهور سابق هم در تکذیبیه اش اعلام کرد که احمدی مقدم در حدی نبوده که مورد مشورت رئیس جمهور سابق قرار گیرد! اطلاعیه ای که البته مشخص نکرده احمدی نژاد در شرایط آشوب آن سال ها اگر با رئیس پلیس کشور مشورت نمی کرده است، پس با چه کسی مشورت می کرده است؟!پس از احمدی نژاد، دیگران هم از اصلاح طلب و اصولگرا، حرف های احمدی مقدم را تکذیب کرده اند؛ تکذیب یعنی اینکه اعلام کرده اند فرمانده سابق ناجا درباره آنان دروغ گفته است.

حال افکار عمومی مانده است با مجموعه ای از ادعاها که رئیس سابق پلیس کشور در مورد شخصیت های سیاسی مطرح نموده و مجموعه ای از تکذیبیه ها که برخی شخصیت های سیاسی علیه سردار، منتشر کرده اند.

اگر تکذیبیه سخنان سردار را بپذیریم، این سؤال پیش می آید که چه بر سر سردار آمده که این نیرو را گرفته که بنشیند و در مورد عده ای سخنان کذب بر زبان براند؟ این سؤال پیش می آید که چرا درباره برخی افراد خاص کذب گفته و درباره دیگران نگفته است؟

از طرف دیگر شواهد میدانی که از حوادث و سخنرانی های سال 88 مثلا در مورد شخص احمدی نژاد وجود دارد، با سخنان احمدی مقدم هم همخوانی دارد و آن شواهد سخنان احمدی مقدم را حداقل در مورد رئیس جمهور سابق باورپذیر می کند و البته پاسخ دفتر رئیس جمهور سابق هم بیشتر تأییدی است بر سخنان سردار تنهای این روزهای سیاست ایران.

با این همه، اگر همه این شواهد را کنار بگذاریم، چرا همه شخصیت های موجود در سخنان احمدی مقدم، فقط تکذیب می کنند و روشنگری دیگری نمی کنند؟ مگر نه اینکه اطلاعیه می دهند که احمدی مقدم دروغ می گوید، پس دروغش را آشکار و حقیقت را بر ملا کنند!

حقیقت آن است که برای سخنان احمدی مقدم، فقط تکذیبیه کافی نیست؛ حقیقت مهم است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل