بازدید 48193
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

اینها نوستالژی های زمان ما بود

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 24 August 2015
اینها نوستالژی های زمان ما بود هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

شما یادتون نمیاد، ولی اینها نوستالژی های زندگی زمان ما بود


بیشتر ببینید


مدل های شیک و زیبای کت اسپورت مردانه



بیشتر ببینید


**** آموزش پدیکور ۷ دقیقه ای

انجام پدیکور در سالن های آرایشی بهداشتی، بهترین راه برای داشتن پاهای تمیز و لطیف است. اما وقتی محدودیت زمان و هزینه دارید، یک پدیکور خانگی و هفت دقیقه ای بهترین راه است.

بیشتر بخوانید و ببینید


آموزش دوخت پیراهن های مبل

آموزش دوخت پیراهن های مبل

ابتدا از قسمت پشت مبل شروع کرده و پارچه را از گوشه آن قرار داده و با سوزن به مبل وصل کنید. سپس در انتهای آن قسمت، با احتساب مقداری جای دوخت با مداد علامت گذاری کنید.
پس از پایان یک قسمت سوزن ها را برداشته و بخش دیگری از مبل را به همین طریقه علامت گذاری کنید.
نحوه اندازه گیری و علامت گذاری باید مطابق به مدل انتخابی پیراهن باشد. پس از آنکه الگوی تمامی قسمت ها بر روی پارچه با مداد علامت گذاری و طراحی شد، ابتدا الگوی موجود را با اندازه های قبلی چک کرده، سپس برش را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید


تحصيل يا فخرفروشي؟



تجربه نشان داده استفاده از مدارس گرانقيمت، وسايل درسي لوكس و امكانات تحصيلي بيش از حد نياز و استاندارد نه تنها باعث افزايش علاقه و انگيزه دانش‌آموز به درس و تحصيل نمي‌شود بلكه باعث پرت شدن حواس او از موضوع اصلي يعني درس و پرداختن به مسائل حاشيه‌اي و بي‌اهميت مي‌شود.

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر