بازدید 3363
۱

ناتوانی 25 دقیقه ای شبکه 3 در پخش بازی رئال

کد خبر: ۵۲۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 23 August 2015
در حالی که میلیون ها علاقمند تماشای فوتبال خارجی، امشب برای دیدن اولین پخش زنده دو بازی ابتدای فصل بارسلونا و رئال مادرید در فصل تازه لالیگا پای گیرنده های خود نشستند، اما هواداران تیم مادریدی تا دقیقه 24 بازی تیم محبوب شان را بخاطر مشکلات فنی شبکه سه از دست دادند.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه مسابقه بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو از طریق شبکه ورزش پخش شد، فوتبالدوستان سراغ شبکه سه رفتند تا راس ساعت 23 بازی تیم رئال مادرید و یاران رونالدو را تماشا کنند اما با ادامه صحبت های کارشناسی حمید صدر مواجه شدند و پس از ربع ساعت مجبور شدند برخلاف برنامه اعلام شده نخستین بازی فصل آث میلان را ببینند!
به نظر می رسد در ابتدای فصل تازه لیگ های اروپایی، باز هم مسایل مربوط به حق پخش تلویزیونی و کپی رایت دامن سازمان صداوسیما را گرفته و بی پولی این سازمان به اعتراف سرافراز رییس رسانه ملی، کار دست گروه ورزش شبکه سه داده است.
البته دوستداران رئال مادرید و کریس رونالدو دقایقی پیش از ساعت یازده، چهره این ستاره پرتغالی را در آگهی یک برند خارجی لوازم بهداشتی دیدند.
به نظر می رسد تلویزیون اصرار دارد هزینه زیادی برای پخش زنده فوتبال های خارجی ، مثل حق پخش لیگ داخلی پرداخت نکند ولی از سود آگهی های بازرگانی آن نهایت استفاده را ببرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چطور می شود یک شبکه خصوصی ترکیه با آن همه برنامه جذاب سود هم می کند ولی شبکه های ما باوجود بودجه دولتی وآگهی به همان اندازه از لحاظ زمانی شاید هم بیشتر در ماه پنجم سال فلج افتاده دوعلت من فکر می کنم عدم جذب مخاطب با ارنامه های زورکی وشبکه های زیاد وغیر ضروری ودوم ابواب جمعی وکارمند زیاد وناکارآمد و پست های سازمانی بی حد وخصر وکه بار خاطرند تا یاد خاطر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها