بازدید 2965

برگزاری جشن کانون جوانه‌های یک بانک در شهرکرد

جشن اعضای فعال کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور بیش از 1700 نفر از کودکان و نوجوانان عضو این کانون به همراه خانواده‌های آنها در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 23 August 2015
جشن اعضای فعال کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور بیش از 1700 نفر از کودکان و نوجوانان عضو این کانون به همراه خانواده‌های آنها در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، این مراسم در فضایی شاد و صمیمی و با هنرنمایی گروه عموهای فیتیله‌ای و گروه‌های هنری استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های موفق در زمینه عضویت کودکان و نوجوانان در سایت کانون جوانه‌های بانک ملی ایران به میزان بیش از 14 هزار کاربر می باشد.

کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان از سال 1392 راه‌اندازی گردیده و در کنار ترغیب آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات خرد جهت برطرف نمودن برخی نیازهای نوجوانان عزیز را فراهم می‌آورد.

این کانون تاکنون اقدامات متعددی نظیر برگزاری چند جشن استانی در مشهد، شیراز، ارومیه و تهران، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی، حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با کودکان و… را جهت فرهنگ‌سازی مفاهیم اقتصادی و بانکی برای کودکان و نوجوانان انجام داده است.

بر این اساس برگزاری جشن در 5 استان دیگر از برنامه‌های آتی کانون جوانه‌های بانک ملی ایران است. کودکان و نوجوانان برای عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران و بهره مندی از جوایز متنوع آن می توانند، به نشانی اینترنتی http://kids.bmi.ir می‌باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر