بازدید 3569

پوزش ربیعی از برخی حذف شدگان یارانه نقدی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان آنکه حذف غیرنیازمندان از لیست دریافت یارانه نقدی ادامه می یابد، گفت: نظرسنجی ها نشان داده اگر منابع آزاد شده به سمت ارتقا زندگی تهیدستان پیش برود، مردم از آن استقبال می کنند.
کد خبر: ۵۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 23 August 2015
به گزارش ایرنا، علی ربیعی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: شاخص هایی برای تعیین اینکه چه افرادی می توانند از یارانه نقدی بهره مند شوند، مشخص شده و هم اکنون در حال حذف تدریجی افراد غیرنیازمند هستیم.

وی توضیح داد: حذف افراد غیرنیازمند خیلی بطئی صورت می گیرد، زیرا باید اطلاعات اقتصادی خانوار مشخص شود و این روند کند به این دلیل است که می خواهیم خطا را در شناسایی ذینفعان به حداقل کاهش دهیم.

وی گفت: افرادی که حذف می شوند وقتی برای اعتراض به پایگاه های اطلاعاتی مراجعه می کنند و اطلاعات را به آنها نشان می دهیم، می پذیرند و دیگر در این زمینه اعتراضی نمی کنند.

ربیعی گفت: پیشاپیش از مردم به دلیل اینکه ممکن است خطایی در شناسایی افراد رخ دهد، پوزش خواسته ام.

به گفته وزیر کار، بخش‌هایی از مردم نیازمند حمایت های اجتماعی هستند و این حمایت نیاز به پایداری منابع دارد. بخشی از منابع هدفمندی که آزاد شود، مسکن اجتماعی را با وزارت مسکن و شهرسازی به جلو خواهیم برد و تلاش می کنیم وضعیت زندگی اقشاری از جامعه که فرصت های نابرابر دارند را ارتقا دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر