بازدید 9506
۱

مسئولان گفته‌های سنجیده‌تری داشته باشند

سردار سرلشكر محمدعلی جعفری
کد خبر: ۵۲۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 22 August 2015
در روز های اخیر شنیده می شود که برخی معتقدند رفتارهای ما باید در چارچوب اراده دشمن تنظیم شود و می‌گویند ما هر طوری که می‌خواهیم نمی‌توانیم حرف بزنیم و عمل کنیم؛ چون دیگران در مقابل ما واکنش نشان می دهند؛ اعتقادی که اولین اثر آن زیر سؤال بردن عزت نظام و شور و شعور جامعه انقلابی و ملت مقاوم ماست که در اوج قدرت باید بر اساس این دیدگاه، رفتار خود را با عمل دشمن تنظیم کنیم! و به تعبیری صریح‌تر این آغاز فرسایش استقلال و عزت نظام اسلامی و انقلابی ایران است.

این در حالی است که تعالیم اهل بیت علیهم السلام و منش سیاسی حضرت امام(ره) به ما می‌آموزد باید آزاد، مستقل و قدرتمند، به دستاورد آینده انقلاب، یعنی تمدن اسلامی بیاندیشیم و در مقابل نفوذ و اراده دشمنان مستحکم و پایدار ایستادگی کنیم و کسانی که می‌خواهند با این سخنان مغایر با اصول انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، روزنه‌های جدیدی را برای نفوذ بیگانگان در کشور بگشایند، بدانند هرگز اجازه رشد و پیاده‌سازی چنین تفکری را نخواهیم داد.

در چنین شرایطی برخی سخنان که تضعیف ارکان مؤثر انقلاب مثل شورای نگهبان را در پی دارد، خدشه به وحدت ملی و شعار برگزیده سال یعنی همدلی و همزبانی است؛ کسانی که از مسیر همین شورا و با بلندنظری و منش غیرجناحی اعضای آن، فرصت ظهور در عرصه مدیریت کشور را یافته‌اند، باید گفتار سنجیده‌تری داشته باشند.

همان گونه که حضرت امام خمینی «ره» سفارش کرد «نباید برای رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهارنظرها و ابراز عقیده‌ها به گونه‌ای غلط عمل کنیم که حزب‌الله عزیز احساس کند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی خود عدول می‌کند»

لذا به مسئولان محترم نظام توصیه می‌کنیم این سفارش حضرت امام(ره) را مشی خود قرار داده و اجازه ندهند برای جلب رضایت نسبی نظام سلطه و شیطان بزرگ، باورها و ارزش های انقلابی جامعه زیر سوال برده شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز چون همیشه، در کنار مردم غیور و با ایمان ایران اسلامی محکم ایستاده و به برکت این ایستادگی و همدلی و همزبانی، اجازه نفوذ سلطه گران را در هیچ عرصه‌ای به یاری خدای بزرگ نخواهیم داد.

متن حاضر بخشي از مصاحبه اخیر سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب إسلامي است که به شکل يادداشت تنظيم شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی