بازدید 3790

پيشروي نيروهاي عراقي و کتک‌کاري نمايندگان و شيوخ الانبار

کد خبر: ۵۲۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 21 August 2015
درحالی که نیروهای عراقی در الانبار در حال پیشروی هستند نمایندگان و شیوخ این منطقه با یکدیگر کتک کاری کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم محمد اشرف العزاوی خبرنگار این شبکه در بغداد در گزارشی گفت: در پی تبادل اتهام میان نمایندگان و شیوخ الانبار عراق مبنی بر مزدوری برای داعش و طرفداری از آن در گذشته، طرفین به زد و خورد فیزیکی و پرت کردن صندلی به سوی یکدیگر پرداختند. سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق در کنفرانسی که با نظارت وی تحت عنوان آزادسازی الانبار برگزار شد خواستار تصویب قانون گارد ملی شد. اما مشاجرات لفظی حاضران منجر به خروج شماری از آنها از این کنفرانس شد.

نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی و عشایر در چند محور الانبار درحال پیشروی هستند. نیروهای عراقی حی الزیتون و اداره راهنمائی و رانندگی این منطقه را تحت کنترل گرفته اند. این نیروها در بخش حی الصناعیه نیز درحال پیشروی هستند. اما بمب های کار گذاشته شده در مسیر و ساختمانها موجب کندی در پیشروی این نیروها شده است.

صهیب الراوی استاندار الانبار خواستار اتحاد مردم این استان در برابر تروریسم شده است. وی گفت ما اطمینان داریم که آینده بهتری در انتظارمان است و سرانجام پیروز خواهیم شد.

خبرنگار روسیا الیوم افزود: در حالی که نیروهای مردمی عراق کنترل کارخانه دباغی را در شرق فلوجه تحت کنترل گرفته اند عملیات نظامی گسترده ای برای آزاد سازی جزیره سامراء آغاز شده است. به گفته مسئولان عراقی منطقه البوجرات در بیجی پاکسازی شده است و نیروهای این کشور به نقطه تماس با داعش در اطراف پالایشگاه این شهر رسیده اند و این درحالیست که خبرهایی از حملات داعش با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده می رسد. شماری از این خودروها منهدم شده اند و درگیری در بخش هایی از بیجی ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار