بازدید 2591

تدوین سیاست های مدیریت شهری در مجمع

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های مدیریت محلی و شهری در راستای اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست تدوین است.
کد خبر: ۵۲۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 15 August 2015
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های مدیریت محلی و شهری در راستای اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست تدوین است.

به گزارش شهرداری مشهد، محسن رضایی در دیدار با شهردار مشهد افزود: مدیریت یکپارچه شهری از نکات محوری برای شهرهای کشور است و کمیته مدیریت شهری در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: یکپارچگی مدیریت شهری و تمرکز اختیارات موجب راحتی مردم و سرعت بخشیدن به پیشرفت امور شده و اجرایی شدن آن مردم را از سرگردانی و مراجعه به مراکز متعدد نجات می دهد.

وی با اشاره به اینکه مشهد تابلوی حیثیتی نظام حمهوری اسلامی ایران است؛ افزود: باید به شهرداری مشهد از سوی دولت و نهادهای کشوری و لشکری کمک ویژه شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چند فروش تراکم و دارایی های شهرداری ها منبع اصلی درآمد آنها است اما این امر نباید به معماری شهرها آسیب وارد کند و باید به فکر درآمدهای پایدار بود.

رضایی افزود: باید درمورد محدوده شهرها فکر جدی و اساسی شود و از طرفی نیز باید بازنگری در معماری شهری ایران صورت گیرد تا چارچوب های ایرانی و اسلامی در عمران شهرها رعایت شود.
مشهد با سه و نیم میلیون جمعیت سالانه پذیرای 27 میلیون زائر داخلی و خارجی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل