بازدید 5495

اعلان جنگ بایرن به بوندس لیگا با پنج تایی کردن هامبورگ

بایرن مونیخ در فصلی که می خواهد با چهارمین قهرمانی پیاپی در بوندس لیگا جاودانه شود ، از همان روز نخست با یک برد پر گل در ورزشگاه آلیانز آره‌ نا برابر هامبورگ به رقیبانش اعلان جنگ داد
کد خبر: ۵۲۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸ 15 August 2015

بایرن مونیخ، بوندس لیگا را با یک برد پر گل در آلیانز آرنا برابر هامبورگ آغاز کرد. بوندس لیگایی که ممکن است با چهارمین قهرمانی پیاپی آن ها ختم شده و آن ها را تاریخ ساز کند. 

بازی طبق پیش بینی با برتری شاگردان گواردیولا آغاز شد. مدافع عنوان قهرمانی، روی حرکات خوب مولر، روبن و کوستا شانس های گلزنی زیادی ایجاد کرده و بر بازی تسلط داشت. بعد از موقعیت های ضربه سر آرین روبن و لواندوفسکی ، سر انجام در دقیقه 27، این یک ضربه ایستگاهی بود که گره کار را برای شاگردان پپ گشود. روی یک سانتر از ژابی آلونسو، توپ توسط مهدی بن عطیه با ضربه سر به دروازه آدلر فرستاده شد تا اولین گل مونیخ در فصل جدید به نام این مدافع ثبت شود.

در آغاز نیمه دوم، باز هم این بایرن بود که تیم میهمان را تحت فشار گذاشته بود و در دقیقه 50، ضربه ایستگاهی آلابا خطری جدی روی دروازه هامبورگ به وجود آمد که توسط آدلر، دروازبان هامبورگ، دفع شد.

سه دقیقه بعد، حملات بایرن بار دیگر نتیجه داد و پس از سانتر آلونسو، اوسترزولک، با یک ضربه سر بد توپ را در مقابل پاهای لواندوفسکی قرار داد تا این بازیکن لهستانی دومین گل را برای بایرن به ثمر برساند.بایرن اما باز هم دست بردار نبود . حتی یک بار ژابی آلونسو، با یک ضربه از نیمه زمین، شانس خود را برای گل زدن به رنه آدرلر جلو کشیده نیز امتحان کرد.

گل سوم بایرن اما، در دقیقه 69 پدید آمد. روی یک ضد حمله، توپ به کوستا رسید که این بازیکن پس از جلوگیری از اوت شدن توپ، با یک سانتر استثنایی مولر را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا توپ را به گل تبدیل کند. 5 دقیقه بعد، این حرکت خوب لواندوفسکی و پاس زیبای وی بود که مولر را با آدلر تک به تک کرد و این مهاجم پس از جا گذاشتن دروازبان آلمانی، گل چهارم تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

در ادامه، بایرن دست از حمله نکشید تا کوستا نیز مزد بازی خوب خود را با یک گل بگیرد. در دقیقه 85، بعد از این که روی یک صحنه داور خطا اعلام نکرد، کوستا با توپ ربایی و یک شوت دقیق توانست پنجمین گل مونیخی ها را به ثمر برساند. 


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل