بازدید 3037

اومانیا: شرمنده ام، توپ پله شد وگل بخودی زدم

مهاجم حریف را مارک کرده بودم و همه چیز برای دفع توپ ارسالی از کنار زمین فراهم بود اما در یک متری ام توپ به ناهمواری زمین خورد و کنترل آن از دستم خارج شد و این اشتباه بزرگ رقم خورد. شرمنده هستم و در کلمات هم نمی توانم عذرخواهی ام را بیان کنم
کد خبر: ۵۲۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 14 August 2015

پرسپولیسی ها در روز بد خط دفاعی شان با 4 گل نتیجه را به حریف اصفهانی واگذار کردند تا در سومین بازی هم با دست خالی زمین را ترک کنند. مایکل اومانیا بعد از دو بازی نیمکت نشینی برابر سپاهان به میدان فراخوانده شد تا سومین تغییر دفاع میانی برانکو در فصل جدید باشد. او درباره شرایط بازی اش در این دیدار می گوید: انگیزه زیادی داشتم تا هر چه سریع تر به ترکیب برگردم. در تعطیلات بازی های تیم ملی را پشت سر گذاشتم و این مساله باعث شده بود از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشم و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت برایم به وجود آمده باشد.

اومانیا درباره گلی که به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کرد نیز اینطور توضیح می دهد: مهاجم حریف را مارک کرده بودم و همه چیز برای دفع توپ ارسالی از کنار زمین فراهم بود اما در یک متری ام توپ به ناهمواری زمین خورد و کنترل آن از دستم خارج شد و این اشتباه بزرگ رقم خورد. شرمنده هستم و در کلمات هم نمی توانم عذرخواهی ام را بیان کنم اما قول میدهم خیلی زود این اتفاق را جبران کنم.

مدافع ملی پوش کاستاریکایی در ادامه درباره این دیدار گفت: بازی سراسر هیجانی و هجومی از سوی هر دو تیم دنبال می شد و ما می توانستیم با به ثمر رساندن توپ های مان کار را تمام کنیم. به نظرم همین نتیجه می توانست برعکس شود و ما پیروز این بازی لقب بگیریم. می توانستیم صاحب حداقل یک فرصت پنالتی شویم اما داور چشم هایش را بست و از این شانس دور شدیم و در صحنه پنالتی حریف هم می توانست تصمیم بهتری بگیرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار