بازدید 4169
۱
برای دومین سال پیاپی؛ رویای سویا و امری نیمه تمام ماند

بارسا در وقت اضافه فاتح جام و جشنواره گل

کد خبر: ۵۲۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶ 12 August 2015

سوپر کاپ اروپا در دیداری که 9 گل به همراه داشت با پیروزی بارسلونا مقابل سویا خاتمه یافت تا شاگردان انریکه چهارمین جام پیاپی را کسب کنند.

بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سویا قهرمان یورو لیگ در ورزشگاه دینامو آره‌نا شهر تفلیس گرجستان به قضاوت داور مجارستانی به مصاف هم رفتند. این دیدار مهیج و پرگل با نتیجه تساوی 4 بر 4 در وقت قانونی خاتمه یافت و دو تیم در وقت اضافی اول  هم به گل نرسیدند اما در وقت اضافه دوم، پدرو که ساعتی قبل از شروع بازی تصمیمش برای جدایی از بارسا را علنی کرده بود، روی ریباند ضربه ایستگاهی مسی دروازه سویا را برای پنجمین بار باز کرد تا در دیداری دراماتیک که سویا اهل باختن نبود بارسا چهارمین جام پیاپی را در تفلیس به سختی از چنگ شاگردان امری خارج کنند. سویا پس از دریافت گل در دقیقه 115، سراپا حمله شد و دو فرصت استثنایی را مقابل دروازه لرزان بارسا از دست داد تا نفس هواداران آبی اناری، در سینه حبس شود.

بارسلونا  5 - سویا 4

گل‌های بازی :  بانگا در دقیقه 3، ریس دردقیقه 57 و گامیرو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 74، کونوبیانکا در دقیقه 81 برای سویا، مسی ( دقایق7، 16 ) و سوارز در دقیقه 53 و پدرو در دقیقه 115 برای بارسا

 

سویا قهرمان فصل گذشته یورو لیگ در دیدار فینال سال گذشته سوپرکاپ مقابل رئال مادرید تن به شکست داده بود و دست‌شان از جام کوتاه مانده بود و با این باخت برای دومین سال متوالی از کسب سوپر کاپ ناکام ماندند.

لئومسی مقابل سویا در 23 بازی 22 گل به ثمر رسانده بود که با 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند بیست و چهارمین گل خود را ثبت کرد. هردو گل مسی از روی ضربات ایستگاهی وارد دروازه سویا شد. برخلاف تصور کارشناسان انریکه بجای نیمار مصدوم از پدرو در ترکیب اولیه استفاده نکرد و رافینیا از ابتدا درترکیب حضور داشت که گل هم زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گلهای بارسا یه دونه کمه چرا مسی2گل . سوارز 1گل . پدرو 1گل میشه 4گل !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی