بازدید 5029

دعوت از 24 بازیکن به اردوی جدید تیم ملی فوتبال

کد خبر: ۵۲۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 11 August 2015

 در اردوی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان نام 24 بازیکن قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات مقابل گوام و هند از پنجم شهریور در تهران آغاز خواهد شد.

کادر فنی تیم ملی برای این اردو اسامی 24 بازیکن را در لیست نهایی قرار داده که طبق اعلام کادر فنی این اسامی پس از پایان آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر در روز چهارم شهریور اعلام می‌شود. در این اردو ابتدا بازیکنان لیگ برتر و احتمالاً لژیونرهای حاضر در لیگ ستارگان قطر در تمرینات حاضر خواهند شد و سپس لژیونرهای حاضر در اروپا طبق برنامه به تمرینات اضافه می‌شوند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی هم که در حال حاضر در مرخصی به سر می‌برد، هفته آینده راهی مالزی خواهد شد تا در سمینار بررسی جام ملت‌های آسیا 2015 شرکت کند و سپس چهارشنبه 4 شهریور به ایران بازمی‌گردد تا اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی با تأیید نهایی او اعلام شود.

در حال حاضر، دستیاران کی‌روش درایران حضور دارند و بازی‌های لیگ را زیر نظر گرفته‌اند. تمام اطلاعات بازیکنان نیز با سرمربی پرتغالی تیم ملی رد و بدل می‌شود و کی‌روش به صورت کامل در جریان وضعیت بازیکنان قرار دارد. دن‌گاسپار، دستیار کی‌روش در گفت‌وگویی کوتاه این خبر را تأیید کرد و گفت: اگر برنامه تغییر نکند، در نظر داریم برای این اردو 24 بازیکن را به تیم ملی دعوت کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر