بازدید 3876

دردسر ۳ میلیارد تومانی پرسپولیس

کد خبر: ۵۲۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 09 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم در گزارشی نوشت: با وجود گذشت دو هفته از لیگ برتر باشگاه پرسپولیس هنوز اسپانسر ندارد. این در حالی است که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری با جذب اسپانسر کارهای روزمره خود را پیش می‌برند اما باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته در این کار موفق باشد.

چندی پیش هیئت مدیره پرسپولیس برای جذب اسپانسر تشکیل جلسه داد و پس از این جلسه اعصای هیئت مدیره از جمله محمد زادمهر اعلام کردند در چند روز آینده اسپانسر باشگاه مشخص خواهد شد. این اتفاق اما رخ نداد تا این سؤال پیش بیاید که باشگاه پرسپولیس هزینه‌های خود را چگونه تامین می‌کند.

تازه‌ترین خبرها حکایت از این دارد که مسئولان بازرسی کل کشور که در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مستقر شده بودند به نتایجی در این باره رسیده‌اند. آنها البته یکی دو بار هم به باشگاه پرسپولیس رفته‌اند تا پیگیر مسائل باشند.

گفته شده با توجه به اینکه علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس همزمان رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیز است، از منابعی که در این صندوق وجود داشته برای تامین هزینه‌های پرسپولیس استفاده کرده تا پس از جذب اسپانسر این مبالغ را به صندوق بازگرداند. پیگیری‌های خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد که این مبلغ حدود 3 میلیارد تومان است. با این شرایط باید دید سرنوشت این ماجرا به کجا کشیده خواهد شد و آیا این موضوع برای پرسپولیس تبدیل به دردسری تازه خواهد شد یا خیر.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر