بازدید 83709
۳
شصت و ششمین «به اضافه تابناک»؛

توهین مصر پس از لغو روادید ایران برای مصری‌ها / مهدی هاشمی بعد از 55 سالگی، رنگ خیابان‌های تهران را می بیند؟ / چرا بابک زنجانی نتوانست دولت دهم را ساقط کند؟! / فرانسوی‌ها با این تاکتیک خانواده پادشاه عربستان را فراری دادند / بازسازی کلیپ «کریم» در تلویزیون!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 08 August 2015
توهین مصر پس از لغو روادید ایران برای مصری‌ها / مهدی هاشمی بعد از 55 سالگی، رنگ خیابان‌های تهران را می بیند؟ / چرا بابک زنجانی نتوانست دولت دهم را ساقط کند؟! / فرانسوی‌ها با این تاکتیک خانواده پادشاه عربستان را فراری دادند / بازسازی کلیپ «کریم» در تلویزیون!«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای شصت و ششمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در شصت و ششمین «به اضافه تابناک»؛ کنار کانال سوئز رفتیم؛ طرحی عظیم که ظرف مدت یک سال اجرا شد و در حاشیه‌ افتتاحش توهین مصر به ایران رقم خورد؛ توهینی که دقیقاً پس از لغو یک طرفه روادید ایران برای مصری‌ها اتفاق افتاد تا تذکرها درباره چنین اقدامی جدی تر گرفته شود؛  بعد از این، دست بر روی پرونده مهدی هاشمی گذاشتیم که وکیل مدافعش امروز خبر از پس گرفتن اعاده دادسری و آماده شدن مهدی هاشمی، برای رفتن به زندان را داد. با این حساب آیا مهدی هاشمی 45 ساله بعد از 55 سالگی رنگ خیابان‌های تهران را می بیند؟؛ سپس به سرعت راهی ریودوژانیرو شدیم؛ جایی که رئیس جمهور برزیل با وجود آنکه یک سال از انتخاب مجددش می‌گذرد، به واسطه متهم شدن حزبش به دریافت رشوه در مرز سقوط گرفته و در همین راستا پرسیدیم چرا بابک زنجانی نتوانست دولت دهم را ساقط کند؟!؛ در ادامه به سواحل جنوبی فرانسه رفتیم و از تاکتیک عجیب مردم فرانسوی‌ پرده برداشتیم که باعث شد خانواده پادشاه عربستان، به جای اقامت چند ماهه، تنها یک هفته در فرانسه بمانند و به سرعت راهی مراکش شوند.؛ و در آخر بخشی از کلیپ «کریم تو مسلمون نیستی» که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود را می‌بینید و سپس بازسازی کلیپ را با تغییر مضامین در تلویزیون خواهید دید و احتمالاً از تعجب متحیر خواهید شد!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 42
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر